וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: ביהמ"ש אישר מכירת "מקור ראשון" ל"ישראל היום"

30.3.2014 / 16:29

שופט בית המשפט המחוזי בירושלים אישר את עסקת מכירת "מקור ראשון" ואתר nrg למיליארדר שלדון אדלסון. כעת יובא ההסכם לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים

"בהעדר התנגדויות, אין מניעה לאשר את הסכם המכירה כפי שהוצג לפני בית המשפט וזאת בכפוף להבהרה שהוותק של העובדים בכל הנוגע לזכויות ההבראה והחופשה יישמר" - במילים אלה מאשר היום (ראשון) שופט בית המשפט המחוזי בירושלים את עסקת מכירת ?מקור ראשון? והאתר nrg לחברת "ישראל היום".

”ישראל היום זה פראבדה, זה עיתון שהוא שופר של בן אדם אחד שהוא ראש הממשלה”

בית המשפט התייחס גם להצעה השנייה בעדיפותה, זו של קבוצת ה"ג'רוזלם פוסט" בראשות אלי עזור, וציין כי היא לא תהיה הזוכה האוטומטית במקרה שהמכירה ל"ישראל היום" לא תאושר על ידי הממונה על ההגבלים העסקיים. "במקרה שכזה, העניין יובא לפני בית המשפט והוא יישקל לגופו של עניין", קבע בית המשפט. העסקה אושרה, כאמור, ללא התנגדויות.

עיקר ההסכם הוא שהפעילות כולה של עיתון "מקור ראשון" ואתר האינטרנט nrg תועבר ל"ישראל היום" כאשר 95% מהעובדים של "מקור ראשון" יועסקו לתקופה מינימלית של 12 חודשים על-ידי "ישראל היום"; 90% מהפרילנסרים אשר הועסקו על-ידי החברה כקבלנים עצמאיים יועסקו גם הם לתקופה מינימלית של 12 חודשים; וכל עובדי ההפצה של העיתון יועסקו גם הם לתקופה מינימלית של 12 חודשים.

באשר לאתר nrg, על פי ההסכם יועסקו בו 5 עובדים מתוך 17 עובדי החברה לתקופה מינימלית של 12 חודשים. העסקת כל העובדים תהיה לאחר פיטוריהם מהחברה וקליטתם אצל "ישראל היום". סכום העסקה עומד על 17 מיליון שקל - 14 מיליון שקל לעיתון "מקור ראשון" ו-3 מיליון לאתר nrg.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully