וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלורדים

1.4.2014 / 17:05

ראיון בגל"צ של אמנון לורד הסתיים היום בניתוק טלפון, לא לפני הגידוף "פארבדה" וסירוב לראיון חוזר בתחנה הצבאית. וואלה! ברנז'ה האזינה בקשב רב ותימללה את השיחה

ראיון בגלי צה"ל של אמנון לורד הסתיים היום בניתוק טלפון, לא לפני הגידוף "פארבדה" וסירוב לראיון חוזר בתחנה הצבאית: לורד, בעבר עורך "מקור ראשון" וכיום בעל טור בעיתון, התבקש להתייחס לעמדת הממונה על ההגבלים העסקיים בעניין עסקת המכירה של העיתון ל"ישראל היום". הוא התראיין ל"מה בוער" אצל רזי ברקאי, והראיון נערך בדוחק זמן של סוף שעת השידורים הראשונה.

”ישראל היום זה פראבדה, זה עיתון שהוא שופר של בן אדם אחד שהוא ראש הממשלה”

"ממתי הממונה על ההגבלים העיסקיים צריך לדאוג לחופש הביטוי ולפלורליזם במדינה? נדמה לי שכל סדר העניינים עכשיו הוא קצת הפוך. הרי יש בית משפט שהכריע. הוא זה שצריך לשקול את הסוגיות האלה", אמר, "פקיד ממשלתי לא צריך לשקול שאלות של פלורליזם ודעות", אמר לורד. הראיון הסלים כאשר לורד פנה לברקאי, ואמר לו: "אתה עצמך שמת את 'מקור ראשון' בחבילה אחת, בפאה הימנית, בשלולית יחד עם ישראל היום". כך זה התנהל:

רזי ברקאי: "ידידי, תפסיק להיות פרנואיד. קודם כל, שלולית זה שם קולקטיבי לכל כלי התקשורת".

אמנון לורד: "להגיד על 'מקור ראשון', שהוא יצטרף לעמדות הרוב, זה בכלל נשמע לי הזוי".

רזי ברקאי: "אני מציע לך הצעה שאי אפשר לסרב לה, אתה ממשיך עם המונולוג שלך. תם הזמן שלי. אני רוצה לארח אותך מיד אחרי עשר, בסדר?".

אמנון לורד: "עזוב, רזי, שמע, להתארח בגלי צה"ל - פרבדה של השידורים זה לא כבוד כל כך גדול".

רזי ברקאי: "וואו! שלום, תודה רבה לך".

ברקאי המופתע פנה לשדרנית שעמו באולפן ושאל: "מה זה?". "העלבת אותו", היא ענתה. "כי מה?", שאל, וקיבל את התשובה: "אין לי מושג, רזי. אבל יש לנו 15 שניות לסיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully