וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספוטד: Pplus

2.4.2014 / 12:37

חודש להשקתו, וב-"Pplus" ממשיכים לאייש תפקידים: לוואלה! ברנז'ה נודע כי יעל ביר-כץ תשמש כעורכת תוכן בדסק האתר. כתבת הבידור של ynet קרן נתנזון תשתלב גם היא באתר. ויש עוד

חודש להשקתו של אתר האינטרנט "Pplus" מבית קבוצת "ידיעות אחרונות", אשר החליף את מדור הרכילות של ynet ואת אתר האינטרנט "פנאי פלוס", ובאתר משלימים שורה של מינויים במערכת.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי יעל ביר-כץ תשמש כעורכת תוכן באתר ותהיה אמונה על תחום החדשות ועל תחום האופנה. כמו כן היא תהיה אחראית על תכניות האולפן המתהוות שאותן מתכוונים ב-"Pplus" להשיק בקרוב. ביר-כץ שימשה בעבר כראש דסק קולנוע וטלוויזיה של התכנית "ערב טוב עם גיא פינס", והייתה עורכת באתר "אונלייף".

מינוי נוסף באתר הוא של קרן נתנזון, כתבת הבידור של ynet שחזרה השבוע מחופשת לידה. נתנזון, עורכת ומגישת "אינסטגרף" תשמש מעתה כעורכת ורכזת תכני הוידיאו של "Pplus".

עוד גויסה ל-"Pplus" ענת טייכר שתשמש כמפיקה ותרכז את כל ההפקות של האתר. טייכר מילאה בעבר תפקידי עריכה והפקת תוכן באתר "מאקו" של קשת. במקביל, תוגברו במערכת מספר צלמי הפפארצי.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, השקת "Pplus" הינה חלק ממהלך איחוד המערכת בתוך קבוצת "ידיעות אחרונות" והוא מגיע, מטבע הדברים, על חשבון מגזין "פנאי פלוס" המודפס הסובל כמו יתר מגזיני הפרינט מירידה עקבית בחשיפה. תוך שנתיים איבד המגזין שליש מקוראיו, והיקף העמודים וכוח האדם בו צומצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully