וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: מבקר המדינה יבדוק הדחת מרב מילר

2.4.2014 / 16:31

לוואלה! ברנז'ה נודע כי מבקר המדינה, יוסף שפירא, מתכוון לבדוק את הנושא וכי הפרשה תעלה בפגישה שתערך בקרוב בינו ובין בכירים ברשות, בהם המנכ"ל יוני בן מנחם

סאגת ניסיון ההדחה של מגישת "מבט" מרב מילר לא קרובה לסיום: לוואלה! ברנז'ה נודע כי מבקר המדינה, יוסף שפירא, מתכוון לבדוק את הנושא וכי הפרשה תעלה בפגישה שתערך בקרוב בינו ובין בכירים ברשות, בהם המנכ"ל יוני בן מנחם.

האגודה בי-ם על השימוע למרב מילר: "רצח אופי מקצועי בפומבי"

בימים אלה משלימים במשרד מבקר המדינה דו"ח מקיף על רשות השידור שיעסוק, בין היתר, באופן שבו מתבצעים מינויים והדחות בתוך הרשות, זאת בנוסף לבדיקה של כללי מנהל תקין ושל מערך גביית האגרה. עוד יבדקו הסכסוך בין דוברת הרשות לינדה בר ויו"ר הרשות אמיר גילת, והיחסים בין מוסדות הרשות לבין ההנהלה. על פי גורם המעורה בפרטים, המבקר יבדוק את חוקיות השימוע שאליו זומנה מילר, והאם ההליך התבצע כשורה.

ברשות השידור מבקשים להדיח את מילר מהגשת "מבט", זאת לקראת שינויים בפורמט המהדורה שיהפכו אותה למגזינית יותר. בהנהלת הרשות אמרו לפרקליטה של של מילר שהיא אינה מתאימה להגיש מהדורה כזו, כמו גם מתלוננים על איחורים מצדה וחוסר זמינות כללית. ברשות רוצים להציע למילר תפקידים אחרים, זוטרים יותר, בשכר נמוך יותר. מילר מגישה את "מבט" מאז 2008.

במשרד מבקר המדינה אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully