וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארדן אנחנו לא הבוגי שלך, תפוס לך גל אחר"

3.4.2014 / 9:26

הטכנאים ועובדי ההנדסה ברשות השידור הפגינו הבוקר מול ביתו של שר התקשורת בסביון, ומחו על הכוונה להוציא לפעול את מסקנות ועדת לנדס

מספר טכנאים ועובדי הנדסה ברשות השידור הפגינו הבוקר (חמישי) מול ביתו של שר התקשורת בסביון, ומחו על הכוונה להוציא לפעול את מסקנות ועדת לנדס אשר תביא לייתור משרות רבות של טכנאים והנדסאים ברשות.

המפגינים הביאו עמם תמונת פפראצי של ארדן שהתפרסמה לאחרונה בעיתונים ובה הוא נראה גולש בים, לבוש חליפת גלישה, וההפגנה הייתה בסימן התמונה הזו: המפגישים לבשו חליפות גלישה גם הם, והחזיקו שלטים עליהם נכתב "ארדן אנחנו לא הבוגי שלך, תפוס לך גל אחר".

ליאור יצחקי ממלא מקום יו"ר ועד עובדי הנדסה והטכנאים ברשות השידור אמר לפני דקות אחדות: "מעניין מאד איפה בדיוק קיבל השר את הרעיון לסגור את רשות השידור בזמן שהוא גולש. עם כל הכבוד ישנם אלפי עובדים שעושים את החג הזה בידיעה שעוד רגע אין להם מקום עבודה ופרנסה".

יצחקי ציין כי העובדים עדיין מעוניינים ביישום הרפורמה ברשות, זו שבוטלה על ידי ארדן מתוך חוסר אמונה כי היא עשויה להבריא את רשות השידור. "ישנה רפורמה והסכם חתום עם נציגי העובדים חשוב לשמור עליו ולקיימו ככתבו וכלשונו", אמר יצחקי. "אנחנו מוכנים למתווה המקורי של הרפורמה עליה חתמו כל פקידי הממשלה מהאוצר , והסתדרות . הסכמים יש לכבד לא ניתן לו לפגוע באלפיים עובדים בשביל למכור את נכסי הרשות לחבריו טייקוני תקשורת חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully