וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה עם גיבנט

7.4.2014 / 11:42

מדוע בחר יו"ר "הבית היהודי" נפתלי בנט לפרסם מאמר בלעדי דווקא ב"ישראל היום" אותו כינה רק לפני שבוע "פראבדה"? בלשכתו של בנט סירבו הבוקר להתייחס לשאלת וואלה! ברנז'ה האם הוא עדיין תומך ב"חוק החינמונים"

נפתלי בנט ממזער נזקים מול "ישראל היום": אתמול (שני) פרסם שר הכלכלה ויו"ר מפלגת הבית היהודי מאמר בלעדי בעמודי החדשות של העיתון, שבוע אחד בלבד לאחר שכינה אותו "פראבדה" ואמר שמבחינתו "ישראל היום" הוא לא עיתון. בעיתון בחרו לפרסם את הדברים על אף ש"חוק החינמונים" עדיין עומד על הפרק. "אנחנו נותנים ביטוי למגוון הדעות", הסבירו בעיתון לקוראים בהבהרה מיוחדת את ההחלטה לפרסם את הדברים.

כזכור, בשבוע שעבר אמר בנט כי "'ישראל היום' זה פראבדה, זה עיתון שהוא שופר של בן אדם אחד שהוא ראש הממשלה". בנט וחברי מפלגתו, מתומכי הצעת "חוק החינמונים" שנועד לפגוע ב"ישראל היום", עתידים להיפגע מעסקת הרכישה של מ"מקור ראשון" על ידי "ישראל היום" שעלולה להביא לשיני בסיקור החיובי לו זכו בעיתון עד כה. "אני מקווה ומאמין ש'מקור ראשון' יחזיק בעמדה לאומית עצמאית ומקווה שכך יהיה - אבל 'ישראל היום' - זה באמת לא עיתון", אמר בנט.

בסביבתו של בנט אומרים כי המאמר שכתב הוצע בתחילה למספר עיתונים, ולאחר שהתקבלה תשובה חיובית לפרסומו על ידי "ישראל היום" הוחלט בלשכת השר לפרסמו בחינמון. בלשכתו של בנט סירבו הבוקר להתייחס לשאלת וואלה! ברנז'ה האם הוא עדיין תומך ב"חוק החינמונים", ומסרו בתגובה לידיעה: "אנחנו עומדים בקשר עם כל כלי התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully