וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי יורופסקי הואשם בתקיפת העיתונאי אראל סג"ל

9.4.2014 / 11:20

כזכור, הפקת "המערכת" זימנה לצילומים ללא ידיעתו את פעיל זכויות בעלי החיים - ובין השניים התפתחה קטטה. ברשת אמרו אז כי "לא יכלו לחזות את ההתפתחות"

פעיל זכויות בעלי החיים הרדיקלי גארי יורופסקי הואשם בתקיפתו של העיתונאי אראל סג"ל, כך החליטה הפרקליטות. מדובר באירוע שהתרחש בסוף השנה שעברה אז הסכים סג"ל בפרק של התכנית "המערכת" של רשת שעסק בטבעונות. הפקת התכנית זימנה לצילומים ללא ידיעתו את יורופסקי - ובין השניים התפתחה קטטה. ברשת אמרו אז כי "לא יכלו לחזות את ההתפתחות", וגנזו לשידור את הקטטה בין השניים.

במהלך הצילומים סרב סג"ל לשוחח עם יורופסקי, וייחס את סירובו להתבטאויות עבר המיוחסות ליורופסקי על נשים הלובשות פרווה. יורופסקי אמר בעבר כי נשים כאלה צריכות להיאנס, ובמהלך הצילומים נגע במעיל העור שלבש סג"ל ואמר לו "צריך לאנוס אותך ואת ילדיך כי אתה לובש מעיל עור". יורופסקי גם התקרב לסג"ל ואמר לו במהלך הוויכוח "תן את המכה הראשונה". סג"ל שמר על איפוק, כך לפי כתב האישום, ואז יורופסקי דחף אותו מהכיסא והפיל אותו על הרצפה.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, סג"ל הגיש תלונה במשטרה נגד יורופסקי. הוא ביקר את "רשת" בטורו במעריב על כך שלא אמרו לו שיורופסקי ייקח חלק בצילומים, וכי הם עשו זאת על מנת ליצור עימות מכוון. בזכיינית לא הסבירו מדוע לא אמרו לסג"ל שיורפסקי, הידוע כבעל עמדות קיצוניות, ינכח במקום - אולם ניאותו לבקשתו שלא לשדר את הקטע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully