וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את בן קמינסקי

10.4.2014 / 15:04

סגן העורך הראשי במגזין Epoch Times (צילום: בן קלמר)

גיל: 30

מה בעצם אני עושה: יחד עם העורך הראשי, איל לוינטר, דואג שהמגזין יהיה מעניין ומעמיק. מלווה כתבים, עורך כתבות, חושב ביחד עם הצוות על גיליונות הנושא הבאים של האפוק טיימס ואיך למלא אותם בתכנים מעוררי מחשבה ומרחיבי דעת. בנוסף, אני כותב בכל גיליון על טכנולוגיה. אני מתעמק בהתרחשויות הטכנולוגיות בעולם, מנסה להבין לעומק את האופן שבו הטכנולוגיה משפיעה על החיים ועל החברה שלנו, ומחפש זוויות מעניינות ופותחות מחשבה להביא לקוראים שלנו. ודבר אחד נוסף - אני אחראי בכל חודש על מדור תרבות סין העתיקה - תחום האהבה הגדולה הנוספת שלי.

השכלה: תואר ראשון במזרח אסיה מאוניברסיטת תל אביב. כותב עכשיו את התזה שלי לסיום תואר שני במזרח אסיה באוניברסיטת תל אביב.

תפקידים קודמים: הייתי במגוון תפקידים באפוק טיימס מאז ההקמה של המהדורה הישראלית - כתב, עורך, מנהל אתר האינטרנט ועוד. עבדתי כמתרגל בחוג ללימודי מזרח אסיה באוניברסיטת תל אביב. בעבר עבדתי גם בתכנות, ב-SEO, וכתבתי שאלות טריוויה לשעשועוני טלוויזיה.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: עטרה אופק הציתה אצלי את הניצוץ לאהבת עולם הכתיבה והעיתונאות וליוותה אותי בצעדים הראשונים שלי עם מסמכי וורד אדומים מתיקונים והמון שיחות טלפון. יאירה יסמין ליוותה אותי בצעדים הראשונים באפוק טיימס ולימדה אותי הרבה ממה שאני יודע.

איפה אתה בעוד 5 שנים: ממשיך ללמוד ולחקור את העולם ולחפש דרכים להעביר את הדברים החשובים והמשמעותיים ביותר בחיים שלנו לכמה שיותר אנשים. אני מאוד מחובר לשליחות של האפוק טיימס.

מה אוכל לצהריים: אם אפשר, אוכל סיני צמחוני. מכיוון שבדרך כלל אי אפשר, אז משתדל להביא אוכל צמחוני מבושל מהבית, או יוצא למשימה הדי מתסכלת של מציאת אוכל סביר במתחם הבורסה.

פרגן למתחרים: בתחום הטכנולוגיה, אני מאוד נהנה מהכתיבה המעניינת והמרעננת של עידו קינן וג?וני זילבר, וגם מהתובנות שלהם. אני גם אוהב את החשיבה והכתיבה של דרור גלוברמן בטור שלו.

בן קמינסקי. בן קלמר
בן קמינסקי/בן קלמר
  • עוד באותו נושא:
  • מגזין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully