וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פדהצור היה מסוג האנשים שמצטיינים בכל"

אריק הניג

17.4.2014 / 10:29

רצה הגורל ובימים האחרונים שקדתי על תוכנית פופוליטית חדשה, שהעוגן שלה היה אמור להיות מנחה רגוע שיהווה אנטי-תזה לצעקנים. הראשון שעלה במוחי היה ראובן פדהצור. המפיק אריק הניג סופד לחברו

למספידיו של ראובן פדהצור יש בעיה קשה. כל הסופרלטיבים שיאמרו עליו הם עדיין כאפס וכעין לעומת האיש בחייו. אנשים רבים פגשתי בחיי, חלקם משכמם ומעלה בכל התחומים פוליטיקה, ספורט ובידור, אך מעטים מהם גרמו לי להביט עליהם מלמטה למעלה. אצל ראובן לא הייתה לי בעיה ולא רק בזכות קומתו הגבוהה ומראהו הכוכבי, הוא היה מסוג האנשים שמצטיינים בכל.

ירון דקל: "לא ניתן היה להתעלם ממה שפדהצור אומר"

הוא היה מוכר לכולם קודם כל בזכות עיסוקיו בתקשורת. אין ספק שאם יאלצו אותי לבחור את איש התקשורת המוצלח ביותר בעיני - ראובן יהיה האיש שלי, והסיבות לכך הן רבות. הוא היה מוכשר חכם ובעל כריזמה שקטה ללא רעש וצלצולים. ישנם אנשי תקשורת שהמטען שלהם אינו כבד עליהם. הוא הביא אתו למקצוע מטען במשקל כבד ביותר, ד"ר למדעי המדינה ומרצה במכללת קריית אונו בעל התמצאות בלתי רגילה בנושאי ביטחון בזכות עברו כטייס קרב והווה כקברניט בארקיע. מה שהכריע לטובתו את התחרות מול האחרים הם עיקשות, הדעתנות והאומץ להיכנס בפרות קדושות כמו כיפת ברזל והלביא.

"היה שוער במכבי פתח תקווה, וגם בכדוריד הוא הצטיין"

הוא היה די בודד אל מול הרבים שעמדו דום לנוכח כל אמירה שבאה מלמעלה ואיש לא הצליח לשבור אותו, אפילו לא זרמים מסוימים בחיל האוויר שנטלו תקלה קטנה שהיתה לו במלחמת יום כיפור והפכו אותה לרפש שהוטח בפניו. קשה למצוא נושא שאיננו הבין בו.

פעם קשקשנו לנו באיזה אירוע ולשיחה נכנס עיתונאי ספורט שהסביר לפדהצור כמה דברים על כדורגל לאחר מכן בא אלי העיתונאי בטרוניה "גם בכדורגל הוא מבין? שיתעסק בביטחון". "תשמע טוב, יא פוץ", אמרתי לו, "אתה בבורותך לא יודע אבל פדהצור היה שוער במכבי פתח תקווה, וגם בכדוריד הוא הצטיין".

הוא היה, אגב, מראשוני השוערים בעלי הגובה בתקופה שהמצטיינים היו חודורוב ובז'רנו נמוכי הקומה.

מנחה טלוויזיה בפוטנציה

לפני כחודש לקחתי אותו למשחק NBA, אחר כך הלכנו לאכול ב"קדומה" מסעדה יפנית מצוינת בתשיעית על 45. האוכל כמובן היה מצוין אבל הדבר החשוב היה הרכב השולחן שלעיתים נדירות אתה נתקל בו. הצטרפו אלינו אז חבריו הטובים מתחום השיניים ד"ר פיקר וד"ר זינגר עם בתו העיתונאית רוני.

בדרכנו למלון אמרתי לזוגתי מאיה איך זה יכול להיות שעם תכונותיו האולטימטיביות הוא לא מוצא את מקומו הראוי בטלוויזיה. אמנם הוא הופיע פה ושם וגם בלט ב"הארץ" וב"גלי צה"ל", אבל זה לא היה זה. והנה רצה הגורל ובימים האחרונים שקדתי על תוכנית פופוליטית חדשה בהשתתפות אישים חכמים ומאוד צבעוניים שלא לומר אגרסיביים. העוגן של התוכנית היה אמור להיות מנחה רגוע שיהווה אנטי תזה לצעקנים והראשון שעלה במוחי היה ראובן פדהצור.

רשמתי לעצמי להרים לו טלפון מיד עם תום החג אבל הטלפון עם הבשורה המרה הקדים את הבשורה שהייתה לי עבורו.

* הכותב הנו מפיק ובמאי בערוץ 2, קשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully