וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכבר, הווה, עתיד

23.4.2014 / 11:35

”עכבר העיר” יוצא במהלך מיתוג מחדש. בין החידושים בהם מתגאים בו: עמוד בית חדש, ערוץ רכילות והחלפת דמות העכבר ההיסטורי שליוותה את האתר מראשיתו באחר

"עכבר העיר" יוצא במהלך מיתוג מחדש במסגרתו עלה הבוקר (רביעי) לאוויר אתר חדש. מלבד השינוי העיצובי, באתר מתגאים בעמוד בית חדש, מדור רכילות חדש, מגזין סוף שבוע, מדריך משופר ופיצ'ר חדש בשם "מה מחפשים עכשיו" שמציג את רשימת החיפושים החמים באתר נכון לאותו הרגע.

שלום, עכבר: גילי יובל נפרדת

בשנה האחרונה החליף "עכבר העיר" בעלות, זאת לאחר סגירת המהדורה המודפסת בשנה שעברה. קבוצת "הארץ" והפרסומאי תמיר יולביץ' חתמו על הסכם במסרגתו הוא נכנס כשותף באתר, ונערכו בו שורת מינויים בהם של המנכ"ל אייל ברילנט וטל לוין שמונתה לתפקיד העורכת הראשית.

ההשקה המחודשת של אתר "עכבר העיר" לאחר שורת המינויים מביאה אותו ליישור קו מול המתחרה הוותיק, המקומון "טיים אאוט" מבית יובל סיגלר, שהשיק בעצמו אתר חדש לפני חצי שנה. לפי נתוני הוועדה למדרוג שהתפרסמו לפני שנה ובטרם היא פורקה, "עכבר העיר אונליין" דורג במקום ה-16 מבין אתרי האינטרנט בישראל עם כ-445 אלף גולשים בחודש.

אייל ברילנט, מנכ"ל "עכבר העיר", אמר היום כי מטרת מהלך המיתוג הינה למצב את עכבר העיר כמותג תוכן דיגיטלי המחובר להרגלי צריכת התוכן החדשים וכבחירה הראשונה של צרכני התרבות והפנאי בישראל. "עבדנו קשה בחודשים האחרונים כדי לייצר מוצר מדויק ואיכותי, היום אנו משיקים את השלב הראשון של העכבר החדש. בשבועות הקרובים נמשיך ונשיק מגוון מוצרים על מנת להשיג בידול וחדשנות ולהעמיק את המובילות של העכבר בעולמות התוכן הרלוונטיים", מסר.

טל לוין, עורכת עכבר העיר: "עולם התרבות והבילוי הוא לא רק עולם של נתונים, תאריכים, שמות ומחירים, אלא קודם כל של סיפורים על אנשים, מקומות וחוויות. השינוי שעובר העכבר עוסק הן בשיפור ושכלול המדריך, והן בחיבור בין האנשים שעושים תרבות לאלה שצורכים אותה, דרך שיח חי, דינמי, ביקורתי ולא קונבנציונלי. זהו שיאו של תהליך שיאפשר לגולשים ליהנות יותר, לדעת יותר, להיות תמיד מעודכנים ולקבל את ההמלצות הנכונות עבורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully