וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציור השבועי לילד: חפשו את נוני בתמונה

30.4.2014 / 12:55

”ידיעות אחרונות” יוצא בימים אלה במבצע חגיגי ליום העצמאות ומחלק לקוראיו את שער העיתון שהתפרסם ביום בו נולדו. ואולם, בדיקה מגלה כי מהמודעה הוסתרה הפניה לידיעה לא נעימה הקשורה למו”ל העיתון. וואלה! ברנז'ה מאזינה בסתר

עיתון "ידיעות אחרונות" יוצא בימים אלה במבצע חגיגי לקוראיו לקראת יום העצמאות ומזמין אותם לקבל לידיהם את שער העיתון שהתפרסם ביום שבו נולדו. את היוזמה קידמו היום (רביעי) בידיעה שבה הוצגו ארבעה שערים היסטוריים לדוגמא מימי עצמאות קודמים, והם "הונחו" אחד על השני בצורה שמסתירה, במעט, את החלק התחתון של השערים.

בדיקת וואלה! ברנז'ה של אחד השערים המקוריים מגלה כי מקוראי "ידיעות אחרונות" הוסתרה הפניה לידיעה מעניינת - הקשורה למו"ל העיתון נוני מוזס.

בעיתון רצו להציג לקוראים את שער גיליון יום העצמאות החמישים למדינת ישראל, אולם נתקלו בבעיה: בתחתית השער שפורסם בשנת 1998 הופיעה ידיעה על כך שפרקליטות המדינה החליטה לסגור את תיק החקירה נגד מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס ומקורבו והבכיר בעיתון חיים רוזנברג. עורכי העיתון היום החליטו, כאמור, להסתיר את הפניית השער הזו מקוראי העיתון ולא להזכיר את הפרשה שבגינה נחקר מו"ל העיתון לפני עשרים שנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השער האחורי של "ידיעות אחרונות". סריקה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ידיעות אחרונות", יום העצמאות לשנת ה-50/מערכת וואלה!, צילום מסך

לקוראי וואלה! ברנז'ה נזכיר את הפרטים: בשנת 1994 נעצר כמה חוקרים פרטיים בחדש שביצעו האזנות סתר לבכירים בשני העיתונים, ידיעות אחרונות ומעריב. נגד עורך ידיעות אחרונות משה ורדי ונגד מו"ל מעריב עופר נמרודי הוגשו כתבי אישום שחיסלו את הקריירות שלהם. הפרקליטות החליטה לסגור את תיק החקירה נגד נוני מוזס, נמרודי עתר על כך לבג"צ - והפסיד.

תגובת ידיעות אחרונות לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully