וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא אורן ימונה לסמנכ"ל קידום ומדיה במקאן ואלי

30.4.2014 / 15:20

אורן מצטרף לשלוחת הניו מדיה של מקאן אריקסון במצפה רמון וייקח את הובלת תחום הקידום והמדיה של היחידה המונה כיום 10 אנשים

גיא אורן, 39, מצטרף לשלוחת הניו מדיה של מקאן אריקסון במצפה רמון כסמנכ"ל קידום ומדיה. אורן ינהל את תחום הקידום והמדיה של היחידה המונה כיום 10 אנשים.

בעברו, הקים וניהל אורן את חברת WISE SEO שהתמחתה בתחומי ה-PPC, קידום אתרים וקידום מבוסס תוצאות. בשנה האחרונה מכר בה את חלקו והחל לנהל לקוחות בצורה עצמאית.

הדר גור אריה, מנכ"ל משותף מקאן ואלי: "מחלקת הקידום והמדיה במקאן ואלי מקבלת חיזוק משמעותי שיקפיץ קדימה את המחלקה. אין עוד הרבה אנשי מקצוע מנוסים, מקצועיים ומעולים כמו גיא. יחד איתו ובחיבור למתודולוגיית העבודה שלנו, המערכות הטכנולוגיות הבלעדיות והיתרונות שבניהול היקפי פעילות כמו בואלי, אנו מעניקים היום פתרון ברמה הגבוהה ביותר בשוק".

גיא אורן: "אני גאה ונרגש להצטרף ליוזמה המדהימה המתרחשת במצפה רמון. אני עוסק כבר שנים בתחום הניו מדיה באופן עצמאי ואני שמח להביא את ידיעותיי וכישוריי לטובת קידום האג'נדה החברתית של מקאן ואלי".

חנה רדו, משנה למנכ"ל מקאן אריקסון ויו"ר מקאן ואלי: "גיא מצטרף לשורת האיושים שביצענו בשנה האחרונה במצפה רמון והוא העובד ה- 25. אנחנו ממשיכים להגשים את חזון יצירת משרות בנגב, ומקווים להמשיך ולהוות מגנט לאוכלוסיות חזקות שיתחברו לעשייה הציונית שלנו ויעזרו לנו לשנות מציאות חברתית במצפה רמון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully