וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין הקפדן מלמד

30.4.2014 / 17:41

מבקרת ynet אריאנה מלמד ובלוגר הרכילות עומרי חיון, חונכים סכסוך חדש: "איזה סגנון יחודי יש לך? שגיאות הכתיב? חוסר ההגהה?" - כתבה מלמד לחיון, שתקף בחזרה: "אני דיסלקט"

שתי אושיות הפייסבוק, מבקרת הטלוויזיה, האוכל והספרות של ynet אריאנה מלמד ובלוגר הרכילות עומרי חיון, חונכות סכסוך חדש: מלמד, הידועה בסגנון כתיבתה החד (אם כי לא חף מטעויות), העירה לחיון על שגיאות הניסוח והדקדוק בהן הוא לוקה, חיון מצידו - לא שותק.

הוויכוח התחיל לאחר שחיון העלה לפייסבוק סטטוס כלשהו, שזכה לתגובה הבאה של מלמד: "איזה סגנון יחודי יש לך? שגיאות הכתיב? חוסר ההגהה?", חיון מחק את התגובה, ומלמד שלחה לו הודעה אישית ודחקה בו לתת לשפה העברית "קצת יותר כבוד" - כך הוא מעיד ומשיב אש: "מעניין שבזמן שהיא מחפשת צדק אין סופי, היא לא מפסיקה לבקר כל אדם אפשרי. מתנצל שאני לא מסכים לקחת יותר מיליון כדורי רטלין שדחפו לי שהייתי ילד קטן. מתנצל גברת אריאנה מלמד שנולדתי עם הפרעת דיסלקציה. מצטער". כחלק מההבנה לבעיתיות הטמונה בכך, טוען חיון, הודיע אתמול כי החל מעתה אחיו הגדול, מתן חיון, "מצטרף לפורטל הבידור הנצפה בישראל כעורך תוכן ראשי".

חיון: "שמלמד תכבד בני אדם לפני לייקים"

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אומרת מלמד כי לא ידעה שלעומרי חיון יש דיסלקציה, וזה בעצם לא ממש משנה. "קראתי אצל עומרי חיון היום פוסט שטוען כי בוואלה! מעתיקים ממנו את 'סגנון הכתיבה שלו'. זה נראה לי תמוה, במיוחד על רקע העובדה שמדי פעם אני מבקשת מעומרי חיון לתקן שגיאות מחפירות בעברית ומציעה לו להעסיק עורך לשוני - כך אולי יקחו אותו קצת יותר ברצינות", היא אומרת.

"הגבתי וכתבתי לו שאין לו סגנון אלא משפטים לא תקינים ושפה דלה. לא ידעתי, וזה גם לא משנה, שיש לו דיסלקציה. בתי היא דסלקטית, שפת האם שלה אינה עברית, ובגיל 13 היא דוברת שפה תקנית, רהוטה ונקייה מבחינה דקדוקית. אם עומרי חיון טוען שיש לו אפאזיה זה כבר עניין אחר. ובקיצור, בשלוש מילים: שטויות במיץ עגבניות".

חיון אומר היום כי הוא הופתע ונפגע ממלמד. "כל מי שגולש באתר שלי יכול לראות את ההקפדה וההגהה שעוברים הטקסטים, וזה מבלי להתייחס לכמות העבודה האדירה שאני עושה לבד - עריכה, כתיבה, הפצה וקידום, ניהול האתר ועוד הרבה דברים שגברת השפה העברית בכלל לא לוקחת בחשבון לפני שהיא תוקפת בפומבי", הוא אומר בשיחה עם וואלה! ברנז'ה. "אם באמת היה חשוב לה לעזור היא לא הייתה כותבת את הדברים בפרהסיה".

"אני מציע למלמד שבמקום לדבר גבוהה גבוהה על זכויות אדם וניצולי שואה, שתתחיל לכבד קודם בני אדם הרבה לפני הלייקים שהיא התמכרה אליהם", אומר חיון, ומוסיף: "לא קשה לנחש מדוע לגב' מלמד יש דחף בלתי נשלט לנסות להעליב כל בן אנוש שנמצא בסביבתה והזעקה לעזרה ברורה ומובנת. אפשר לקוות שלמרות גילה, תצליח מלמד יום אחד להתגבר על התסכול המובנה והקשיים האישיים ובמקום לנסות לשנות את כל בני האדם האחרים, תפעל לרפא את עצמה. בטוח שהדבר יהיה לטובת כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully