וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מגיש החדשות הוא לא קרש"

1.5.2014 / 14:08

הערתה של אושרת קוטלר על לימודי השואה בגן גררה דיון בנושא בין חיים יבין, יעקב אחימאיר ועודד בן עמי שחלוקים בשאלה: האם מגישי מהדורות צריכים להביע את דעתם? צפו

יח"צ - חד פעמי

האם מגישי החדשות צריכים לשתוק ולהישאר ממלכתיים? הערות מגישת המהדורה המרכזית של חדשות 10 אושרת קוטלר לאייטמים שעולים במהדורה שוב גוררים תלונות - הפעם בשל התייחסותה לנושא לימודי השואה בגן, אותם - טענה במהדורה - צריך להתחיל מגיל 9.

תלונה נגד אושרת קוטלר: "אם אינה מסוגלת לשמור את דעותיה לעצמה - תתכבד ותפנה את מקומה"

בתוכנית "תיק תקשורת" בהנחיית ניב רסקין (שתשודר הערב, חמישי, בשעה 17:30 בערוץ 2 וב-22:10 בחינוכית - ערוץ 23) התכנסו שני חתני פרס ישראל לעיתונות חיים יבין ויעקב אחימאיר ועודד בן עמי, כדי לדון בשאלה מה מקומם של מגישי החדשות. לטענת יבין "המגיש הוא לא קרש", ודעתו לא רק שלא מיותרת אלא אף נחוצה. איש רשות השידור יעקב אחימאיר, מנגד, טען ש"אושרת קוטלר לא פסיכולוגית, ואין צורך שתביע את דעתה".

זו לא הפעם הראשונה בה ההגשה הדעתנית של קוטלר, המגישה בימים האלה את המהדורה במקום תמר איש-שלום, עולה לכותרות, ויש אף מי שטוען כי הדברים מנוגדים לכללי הגשת החדשות.

לפני מספר שבועות הגיש פרופ' אלי פולק, יו"ר האגודה לזכות הציבור לדעת, מכתב תלונה לרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, ודרש כי היא תפנה בנושא להנהלת חדשות 10 ותדרוש מקוטלר להפסיק את סגנון ההגשה הייחודי. במכתב, אשר הגיע לידי וואלה! ברנז'ה, כותב פולק כי "הגב' קוטלר בהחלט מוזמנת להביע את דעתה המלומדת והמנומקת במקומות המתאימים לכך, בפובליציסטיקה או בתכניות אקטואליה בעלות סגנון אישי, כדוגמת 'המגזין'. אולם הקריינות של מהדורת החדשות המרכזית בוודאי אינה המקום לכך", כתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully