וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקוב אחר שינויים

5.5.2014 / 11:43

חלקים מהטור החגיגי של בן דרור ימיני, אשר מתפרסם הבוקר ב”ידיעות אחרונות”, כבר פורסמו על ידיו בטור יום העצמאות באתר nrg, בניסוח כמעט זהה. וואלה! ברנז'ה ממסמכת

טורו הראשון של בן דרור ימיני מתפרסם הבוקר (שני) ב"ידיעות אחרונות", ונראה שהוא מתחיל ברגל שמאל: מבדיקת וואלה! ברנז'ה עולה כי חלקים מהטור החגיגי שמתפרסם הבוקר בעמוד 3 כבר פורסמו על ידי ימיני בשנה שעברה, בטור יום העצמאות שפרסם במעריב ובאתר nrg, בניסוח כמעט זהה.

בתום עשור: בן דרור ימיני עוזב את מעריב

"ישראל היום" מציג: לעולם לא עוד יצירתיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אפשר להביט אחורה בגאווה". "ידיעות אחרונות", היום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לפעמים לא רק פר-קפיטה". ימיני בשנת ה-65 למדינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כך למשל בשנה שעברה כתב ימיני: "בתחומי ההיי-טק, טיהור מים, מערכות השקיה, זנים חקלאיים מיוחדים - ישראל היא מדינה מובילה. יחידה מסוגה. היצוא הישראלי היקר ביותר, לפי משקל, צריך להזכיר, הוא זרעים של אחד מזני העגבניות. יותר יקר מיהלומים". השנה כתב: "ישראל היא אחת המדינות המובילות בפיתוחי תרופות, במערכות השקיה וטיהור מים, ברישום פטנטים, במפרסומים מדעיים והמצעד נמשך. הייצוא היקר ביותר מישראל, לפי משקל, עולה בערכו על זהב טהור. מדובר בזרעי גבניות מסוג 'סאמר סאן', 350 אלף דולר לקילו".

בשנה שעברה כתב: "ישראל היא המדינה המושמצת ביותר בעולם, בחברה רעה עם איראן וצפון-קוריאה", השנה כתב כי "כבר קרוב לעשור שישראל מובילה או נמצאת בין המובילות בסקרים גלובליים על התרומה השלילית לעולם. כשאנחנו לא בפסגה, אנחנו מצוים בסירה אחת עם איראן, עם פקיסטן ועם צפון קוריאה".

ובשנה שעברה: "המדינה שהתרומה שלה לאנושות, פר-קפיטה, היא הגבוהה בעולם. לפעמים לא רק פר-קפיטה. השנה: "אין מדד של תרומה פר-קפיטה לאנושות, אבל לו היה מדד כזה ישראל הייתה, קרוב לוודאי, תופסת את המקום הראשון". בשנה שעברה "מותר לנו להביט אחורה בגאווה", והשנה, "אפשר להביט אחורה בגאווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully