וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כנראה שבגל"צ רכילות מקודשת יותר מתוצאות פוליגרף"

7.5.2014 / 13:28

בסטטוס פייסבוק חריג באורכו תוקף בנו המאומץ של השר סילבן שלום בחריפות את מפקד גל"צ ירון דקל והתחנה שהיו הראשונים לפרסם את הקלטת המתלוננת נגד שלום: "הפכה לתחנת מוניות"

"אתם המטרידנים האמיתיים בסיפור הזה, אל תתפלאו כשכבר יפסיקו להאמין לקמפיינים שלכם. אבל עם כל הארסנל שיריתם נגדנו, בסוף הצדק מנצח", כך דבריו של נמרוד ניר, בנו (המאומץ) של השר סילבן שלום - למפקד גלי צה"ל ירון דקל בעקבות הדיווח הבוקר על סגירת תיק הבדיקה של תלונות להטרדה מינית נגד השר.

בסטטוס פייסבוק חריג באורכו (1,750 מילה, ליתר דיוק) תוקף ניר בחריפות את דקל ואת גלי צה"ל שהיו הראשונים לפרסם את הקלטת המתלוננת נגד שלום. יצוין כי בסטטוס ניר אינו מזכיר ולו במילה את רשת ב' של קול ישראל אשר חשפו את הפרשה. אמו, ג'ודי ניר מוזס-שלום, מגישה ברשת ב' תכנית שבועית.

"תתחיל מהבייסיק - להיות כלי חדשותי אמין ואובייקטיבי"

"כנראה שבגל"צ רכילות מקודשת יותר מתוצאות פוליגרף, במיוחד כשהאייטם הזה פותח את מהדורת החדשות שלכם שבועות ארוכים", כתב ניר. "אפשר גם להגיד טעינו, או לפחות להתייחס לאייטם באובייקטיביות, גם אם האובייקטיביות דופקת את האמינות החלשה שהייתה לכם מלכתחילה בשידור הסיפור. במקום זאת, ככל שהתברר שהתיק הזה הוא חארטה, כך נתתם יותר במה להסתה ולשקרים נגדו, מתוך פניקה מוצדקת שהפארסה שלכם תתגלה".

ניר כינה את הסיקור של גל"צ את הנושא "ציד מכשפות אינטנסיבי שבסוף לא הוליד כלום חוץ מהוכחה שסילבן שלום הוא אדם נקי וראוי. רכילות, דמגוגיה, שקרים ואג'נדה שמתחזקת גם כשהעובדות הפוכות - הפכו את גל"צ מתחנת רדיו חדשותית, לתחנת מוניות. רק שבמקרה הזה, כל עם ישראל מאזין על הקשר".

"קמפיין רכילותי פוליטי ששוחט אדם ומשפחתו"

ניר ציין כי דקל ביקש ממנו בעבר עצות לקראת שינוי לוח המשדרים, וכתב לו: "לפני שאתה משנה את לוח השידורים ומבקש ממני עצות יצירתיות על שדרוג הרדיו שלך, תתחיל מהבייסיק - להיות כלי חדשותי אמין אובייקטיבי ורציני ולא אכסניה לקמפיין רכילותי פוליטי ששוחט אדם ומשפחתו, כשגם שנחשף בשקריו אתם מנסים להפיח אמת בשקר המכוער". על עצמו ומשפחתו כתב ניר: "באמת שעברנו סיוט. עם זאת, אנחנו לא אנשים מרירים - ועם כל הקושי והכאב - הגיע הזמן להשאיר את זה מאחורינו ולהביט קדימה. ויש לאן".

בגלי צה"ל בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully