וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצבע מאשימה

15.5.2014 / 11:58

כתב בכיר ב-ONE שנפצע באצבעו בעת משחק כדורסל שארגן האתר, תובע להכיר במקרה כתאונת עבודה ובכך פותח שאלה שטרם העסיקה את בית הדין. וואלה! ברנז'ה סוציאלית

כתב בכיר ב-ONE שנפצע בעת משחק כדורסל שארגן האתר ובו השתתפו עובדים ונציגי ההנהלה, תובע להכיר במקרה כתאונת עבודה כיוון שמדובר היה בפעילות ספורטיבית הנלוויית לאופי של אתר הספורט. הכתב הגיש תביעה לביטוח הלאומי וזו נדחתה, וכעת הוא מערער לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב.

מפרטי התביעה אשר הגיעו לידי וואלה! ברנז'ה עולה כי הנהלת ONE ארגנה, מחוץ לשעות העבודה, משחק כדורסל לעובדי החברה במהלכו שחקן יריב פגע בכתב והוא נפצע בידו הדומיננטית, ואחת מאצבעותיו נחבלה בצורה קשה. לאחר טיפול רפואי התברר כי הוא סובל משבר באצבע, ונאלץ לעבור ניתוח השתלת שתל עצם שקובע עם שני ברגים. בתביעה מצוין כי הוא נזקק לגבס וטיפולים פיזיותראפיים, ונותר עם כאבים עזים והגבלה בתנועה.

בתביעה שהגיש באמצעות עו"ד אייל מיכאלי ממשרד פרץ-פרידמן מיכאלי הוא טוען שיש להכיר בפציעתו כתאונת עבודה. "קיום ועידוד אורח חיים ספורטיבי אצל עובדי החברה מצויים בליבת פעילותו של 'המפעל' ומשחק הכדורסל נערך בזיקה הדוקה למהות המפעל והעבודה הנעשית בו", נטען.

לכתב התביעה צורף תיאור של הנהלת ONE את אופי העבודה והחשיבות בקיום אורח חיים ספורטיבי בקרב עובדיה. בחברה נוהגים באופן קבוע ליזום לעובדים פעילויות ספורטיביות מעבר לשעות העבודה, לרבות אימוני ריצה, משחקי כדורסל וקטרגל במסגרת טורנירים. בנימוק של הביטוח הלאומי, עליו מערער הכתב, נכתב כי "פעילות ספורט זו אינה בגדר פעולה נלווית במידה סבירה לעבודה, ולפיכך אין לראות פעילות זו כפעילות קשורה לעבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully