וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ברנז'ה מציגה: שיטת אלדד למלחמה בפשע

15.5.2014 / 12:54

בפעם הבאה שמעכבת אתכם משטרת התנועה - קחו השראה משיטת כתבת "מעריב" קרני אלדד להתמודדות עם עיכוב במחסום משטרתי: איומים בפרסום כתבות מכפישות. מקרה שהיה כך היה

עיתונאים, בפעם הבאה שמעכבת אתכם משטרת התנועה - קחו השראה משיטת קרני אלדד להתמודדות עם עיכוב במחסום משטרתי: איומים בפרסום כתבות מכפישות. מקרה שהיה כך היה:

אתמול (רביעי) ביקשו כתבת "סופשבוע מעריב" קרני אלדד ובעלה, שלמה בשן, לנסוע לצפון לחגוג את יום הולדתה הארבעים. השניים יצאו מביתם בתקוע ועברו בצומת גוש עציון, שם עצרה אותם משטרת התנועה ועיכבה אותם לתשאול. אחרי כשעה של עיכוב, אלדד החלה להתעצבן, ושלפה נשק מקורי - מקצוע העיתונות.

אלדד שלחה לאגף הדוברות של משטרת מחוז ש"י פנייה בה הציגה עצמה ככתבת העיתון. "כבר שעה וחצי מעכבים את בעלי, אתם מענים אותנו סתם", כתבה, ודרשה מהדובר בנחרצות: "תדאג בבקשה שישחררו אותנו מיידית או שאני לא ארד מכם. כל חודש אפרסם כתבה על איך המשטרה מתעללת באזרחים תמימים". אלדד כתבה לדובר את שם השוטר שעיכב אותה ואת בעלה, וחתמה ב"לטיפולך המיידי".

"המשטרה מתעללת באזרחים"

ככל הנראה, אלדד לא ניצלה את זמן העיכוב במחסום לעיון בתקנון האתיקה של מועצת העיתונות. "לא יעשו עיתון ועיתונאי שימוש לרעה במעמדם, בתפקידם או בכוחם לפרסם או להימנע מפרסום", נכתב שם. "לא יבקש ולא יקבל עיתונאי טובת הנאה בקשר לעניין הכרוך בעבודתו העיתונאית".

משיחה של וואלה! ברנז'ה עם אלדד עולה כי היא לא רואה בעייתיות באיום על המשטרה בכתבות מכפישות על בסיס קבוע כענישה על עיכוב פרטי. "המשטרה מתעללת באזרחים", אמרה בתגובה. "אתה תקרא הכל בכתבה שלי על המקרה שתפורסם ב'סופשבוע מעריב' בשבוע הבא".

בדוברות מחוז ש"י של המשטרה ביקשו שלא להגיב למקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully