וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את נוגה זייבל

18.5.2014 / 11:05

מנהלת תכניות ברדיו דרום 101.5 FM

גיל: 34

השכלה: בעלת תואר ראשוןB.A ב "תקשורת יצירה וביקורת" ממכללת ספיר עם התמחות במגמת רדיו.

מה בעצם את עושה: אחראית על התפעול השוטף של לוח השידורים: שדרנים, מפיקות, עורכי מוזיקה, החלפות שדרנים ומפיקות. בנוסף, אני עובדת מול הרשות השנייה בכל מה שקשור ללוח השידורים והתוכניות. בקיצור, כל מה שקשור לתוכן ותוכניות בתחנה.

תפקידים קודמים: אני עובדת כבר 9 שנים ברדיו דרום. התחלתי את דרכי והתקבלתי לתחנה בתור שדרנית ובהמשך התנסיתי גם בתור עורכת מוזיקה, מדריכה במכללה לתקשורת של רדיו דרום ועוד. בעבר הייתי עורכת ראשית וכתבת בירחון "הלווין" (הירחון של עומר, מיתר ולהבים) וכן עבדתי כשנתיים בחברת " I WAY MOBILE" בב"ש כמנהלת תוכן של קונסולת הקומודו. (COMODO).

איפה את בעוד 5 שנים: עדיין חזק בתחום התקשורת!, כי השמיים הם הגבול, אבל עם תוספת רצינית ומשמעותית: מחבקת שני ילדים קטנטנים, שני חתולים ובעל מקסים, תומך ומפרגן.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: במסגרת לימודיי במכללת ספיר פנו אלינו למגמת רדיו, מרדיו דרום וביקשו ששדרנים מצטיינים יקליטו פיילוט בכדי להחליף את קרן אוזן בתוכנית הבוקר "נעים בבוקר" בתחנה. ניגשתי לפיילוט עם עוד 4 מועמדים... ואחרי כשבוע-שבועיים של המתנה הודיעו לי: התקבלת! קרן אוזן (שהיתה אז השדרנית של התוכנית), לילך נגיד (שהייתה דאז סמנכ"לית שיווק ותוכניות) ודוד יוסוב (מנכ"ל התחנה) שמעו את הפיילוט ובחרו בי להיות המגישה במקומה. ותודה ענקית לקרן אוזן שאיתה אני עובדת עד היום צמוד-צמוד ביום יום.

מה אוכלת בצהריים: משתדלת לאורך כל היום לאכול בריא למרות שיש פה במשרד המון חטאים משמינים. ארוחת צהריים בדרך כלל זה עוף / דגים / קציצות / שניצל בתוספת ירקות ופחמימות (אורז וכדומה).

פרגני למתחרים: אוהבת מאוד לשמוע את ערן אליקים בגלגל"צ (יש לו קול כל כך מדהים!) וכמובן את נעמי
רביע מגלגל"צ שאין אחד שלא מתבלבל בינינו!! הרבה חושבים שיש לנו קול זהה. כל פעם שואלים אותי מחדש... זאת את בגלגל"צ? ואני עונה: לא! אני משדרת ברדיו דרום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רדיו דרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully