וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה מצטמצמת: עובדים יפרשו מרצון

19.5.2014 / 11:54

צמצומים ברשות נערכים לקראת איחודה עם מועצת הכבלים והלוויין: באב"ד עדכן את ועדת הכלכלה שההליך יצא לדרך, כך בישיבה שקיימה הבוקר הוועדה בנושא ”ברית המועצות”

מנכ"ל הרשות השנייה שי באב"ד אמר היום (שני) כי הרשות השנייה מצמצמת תקנים, וכי חלק מעובדי הרשות הסכימו לפרוש ממנה בקרוב במסגרת הליך "פרישה מרצון" המעניק תנאי פרישה מועדפים. ברשות השנייה סרבו היום לומר את מספר הפורשים המדויק, אולם ההערכות הן כי מדובר בכרבע מהעובדים.

הצמצומים ברשות נערכים לקראת איחודה עם מועצת הכבלים והלוויין, והדברים נאמרו בוועדת הכלכלה אשר קיימה הבוקר ישיבה בנושא חוק התקשורת המכונה "ברית המועצות".

בישיבה אמר באב"ד כי מספר העובדים במועצת הכבלים והלוויין עומד על 13, וכי ההליך ההתייעלות לקראת קליטת עובדי המועצה נעשה "תוך משא ומתן עם עד עובדי הרשות הפועל במסגרת הסתדרות העובדים". הליך ההתייעלות כולל גם את צמצום כח האדם במחלקת ההפקות העצמאית, תוך העברה של הפקות הרשות השנייה למפיקים חיצוניים.

עוד בשנת 2012 הורתה ועדת הכספים של מועצת הרשות השנייה על צמצום כוח האדם, אולם ההליך התערכב עד לכניסתו של שי באב"ד לתפקיד. מטרתו של באב"ד היא צמצום של רבע מכוח האדם של הרשות, ואם מספר הפורשים לא יגיע למכסה הדרושה - יחל הליך פיטורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully