וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: ערוץ 10 על סף סגירת עסקה

19.5.2014 / 12:47

גורם בכיר המעורה בפרטים אומר הבוקר לוואלה! ברנז’ה כי בערוץ עושים מאמצים אחרונים להגיע להבנות עם משקיע ישראלי ולחתום עמו על חוזה השקעה בערוץ עד סוף החודש הנוכחי

האם ערוץ 10 עומד על סף חתימת חוזה עם משקיע? גורם המעורה בפרטים אומר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי בערוץ עושים מאמצים אחרונים להגיע להבנות עם משקיע ישראלי ולחתום עמו על חוזה השקעה בערוץ עד סוף החודש הנוכחי. את המגעים מול המשקיע מנהל מטעם הערוץ יו"ר בזק ופרטנר לשעבר, איש העסקים שלמה רודב. בערוץ שומרים על חשאיות רבה באשר לזהות המשקיע אולם לא מן הנמנע שמדובר גם בבעלי ערוץ 9 אלכנסנדר לוין עמו התנהלו בעבר מגעים.

ההערכות הן כי מצבו הכלכלי של ערוץ 10 והמאזן התקציבי שלו מאפשר לו פעילות עד לסוף השנה הנוכחית בלבד.

לדיווחים על התקדמות במגעים אין אישור רשמי, ובכיר בערוץ אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי ככל שעסקה כזו טעונה את אישור חברי דיריקטוריון הערוץ - אלה טרם זומנו לפגישה בנושא. לשאלה בדבר החשש מפני חילוט ערבויות הערוץ העומדים על 40 מיליון שקלים עקב איחור בתשלומי דמי הזיכיון, אמר הבכיר כי אין בשלב זה חשש כי הרשות השנייה תחלט את הערבויות, וכי אנשיה מעודכנים בהתקדמות המגעים.

לפני חודשיים דחתה הרשות השנייה את בקשת ערוץ 10 לקבלת רישיון שידורים שיאפשר לו אופק פעילות של 15 שנה, זאת כיוון שלא מחזיק בו אף בעל מניות שמעניק לו גב הכלכלי. כזכור, בסוף 2013 זנח רון לאודר את אחזקותיו והעביר את חלקן ליוסי מימן ואת חלקן לאחזקת נאמנות.

אם ערוץ 10 לא יקבל רישיון שידורים עד סוף השנה הוא ייסגר לקראת שנת 2015. במקרה כזה משרד התקשורת יחייב את זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת לעזוב את הערוץ ולעבור לשדר ברישיון בערוצים נפרדים. שתי הזכייניות הודיעו באופן רשמי כי הן ערוכות לכך.

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "איננו מוסרים פרטים בעניין מגעים עם משקיעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully