וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי אליקים VS רפיק חלבי, סיבוב שני

20.5.2014 / 15:56

שדרנית הספורט של ערוץ 1 שהתלוננה על מנהל חטיבת החדשות לשעבר רפיק חלבי כי הטריד אותה מינית והביאה לעזיבתו את רשות השידור - תובעת אותו שוב, הפעם בעקבות ראיון שהעניק ל"אנשים". לידי וואלה! ברנז'ה הגיעו הפרטים

שדרנית הספורט של ערוץ 1 מירי אליקים, מי שהתלוננה על מנהל חטיבת החדשות של הערוץ לשעבר רפיק חלבי כי הטריד אותה מינית והביאה לעזיבתו את רשות השידור לפני עשור - תובעת אותו שוב, הפעם תביעת דיבה בעקבות ראיון שהעניק לתכנית "אנשים" של קשת ואשר פתח את הסכסוך בין השניים מחדש. לידי וואלה! ברנז'ה הגיעו הפרטים:

רפיק חלבי, כיום ראש מועצת דלית אל-כרמל, התראיין ב"אנשים" לפני שלושה חודשים ונשאל על הפרשה שסיימה את הקריירה שלו בשידור הציבורי. הוא אמר כי "היה כלום, מעולם לא הודיתי וזה היה תפירת תיק - פרשה שאפס זה הערך שלה" (הטעות במקור ד. ו). מירי אליקים, שכיום נמצאת בחופשת לידה ועתידה לחזור למערכת הספורט של הערוץ, טוענת כי האמירה שלו בתכנית מהווה "הטעיה זדונית ושקרית שהשפילה ורמסה את כבודה" - ואף גרמה נזק לקידומה המקצועי. בתביעה שהגישה באמצעות עו"ד אתי חסיד הוא דורשת ממנו פיצוי של 130 אלף ש"ח, ופרסום התנצלות והכחשה לדברים שאמר.

"שאלות מנחות מתנצלות ורפות שעמדו בניגוד לכל סטנדרט עיתונאי"

מיד לאחר שידור התכנית פנתה אליקים למנכ"ל קשת אבי ניר, למפיק "אנשים" אמנון רבי ולמערכת התכנית, ודרשה שהראיון עם חלבי יוסר מיידית מאתר קשת "מאקו" ומעמוד הפייסבוק וכי תפורסם הבהרה לדברים. אליקים גם קבלה על כך שמערכת התכנית לא ביקשה ממנה תגובה לדבריו של חלבי.

"באין בקרה ובאין תחקיר הולם וללא דרישה לתגובה הוגנת...החל חלבי להשמיע דברי דיבה פוגעניים וחמורים ודבריו לוו בקריינות של דרור גלוברמן (מנחה התכנית, ד.א) ובשאלות מנחות מתנצלות ורפות שעמדו בניגוד לכל סטנדרט עיתונאי, נתנו במה לכזביו המחפירים והעמיקו והעצימו את הדיבה", נכתב בתלונה. בתביעה מתארת אליקים את התכנית ככזו "שכל תכליתה להלל ולרומם את המתארחים בה", ומציינת כי היא שומרת לעצמה את הזכות לתבוע גם אותם על הפרסום.

לאחר הפנייה - בקשת פרסמו הבהרה

לאחר הפנייה ניאותו אנשי "קשת" להסיר את התכנית מהאתר ומעמוד הפייסבוק, ולפרסם בתכנית הבהרה כי הרשעתו של חלבי הייתה בעקבות עסקת טיעון בעבירה של הטרדה מינית מילולית. אליקים, שצפויה לחזור בקרוב לתפקידה בטלוויזיה, תובעת כעת את חלבי, ודורשת כי יפצה אותה ויפרסם התנצלות גם הוא.

תגובתו של רפיק חלבי ולטענות כמו גם תגובת קשת - טרם התקבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully