וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

22.5.2014 / 16:04

ב"גלריה" מציגים: מחול אחרון ופרידה • ב"מאקו" לעומת זאת, דווקא מגייסים • וגם, פעמיים אורנה: מה חדש אצל בן דור וננר? • ויש עוד. הכל בפנים

אורנה בן דור לא מוצאת זמן לנוח: זה עתה סיימה בן דור את צילומי "מעושרות" לערוץ 10 שתעלה היום לאוויר, וכבר היא ממשיכה לפרויקט הבא ובקרוב היא תפתח כיתת אמן לעשייה דוקומנטרית. בן דור תסייע ליוצרים צעירים לפתח רעיון, להתחבר למפיקים, לכתוב את התסריט ואף להגיש הצעות לקרנות וערוצי השידור.

תקן נוסף נופל קורבן לקיצוצים בקבוצת "הארץ": לוואלה! ברנז'ה נודע כי תפקיד כתבת המחול של מוסף גלריה יבוטל, והכתבת המסקרת את התחום שיר חכם תעזוב את העיתון. חכם מסקרת את התחום עבור הארץ מזה שנתיים, לצד היותה מסטרנטית ומתרגלת בחוג לפילוסופיה באוניברסיטת ת"א. בעבר שימשה כמבקרת מחול בוואלה! תרבות.

ננר אאוט

אפרופו "מעושרות", העונה לראשונה משתתף בסדרה גבר, הספר פיליפ וזאנה. חבריו מספרים כי בערוץ 10 כל כך התלהבו מהדמות שלו עד שבדקו איתו אפשרות של סדרת ספין-אוף בכיכובו עוד לפני שהעונה עלתה לאוויר. וואלה! ברנז'ה מצטערת לבשר לך פיליפ שכרגע אין סיכוי שזה יקרה. אבל בהצלחה הערב.

עוד בתחום הנשי - עורכת מגזין "לאשה" של קבוצת "ידיעות אחרונות" אורנה ננר הודיעה היום לעובדים כי החליטה לפרוש מהתפקיד. השנה ימלאו לננר 15 שנים במגזין ולעובדים הבטיחה כי תישאר בקבוצה.

קיבוץ קליה

כתבת ומבקרת המוזיקה של "עכבר העיר" לשעבר קליה מור מתמקמת ב"מאקו" של קשת. התפקיד החדש: סגנית עורכת אתר עיצוב הבית "LIVING".

לסיום, דסק השטחים של וואלה! ברנז'ה מדווח כי שמואל דברת, דובר אוניברסיטת אריאל בשומרון, עוזב ממש היום את המשרד ומסיים את התפקיד בתום שלוש שנים. הוא יחזור למשרד הפרסום והיח"צ גיתם BBDO שם כבר עבד בעבר.

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully