וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבילה שלכם חזרה

23.5.2014 / 15:45

לאחר שכינה אותה בשבוע שעבר ”פושעת שנאה” ואת עיתונה ”סופהשבוע” - ”נידחון”, כתבת הרכילות ליאורה תוקפת חזרה ומזכירה ליהונתן גפן את סקר TGI האחרון. וואלה! ברנז’ה עוקבת. רק בגלל נתוני החשיפה, כן?

כתבת הרכילות של "סופהשבוע" והקולגה לשעבר ב"מעריב" ליאורה גולדנברג-שטרן משיבה הבוקר (שישי) לטורו של יהונתן גפן ב"הארץ", שם כינה אותה פושעת שנאה לאחר שדיווחה כי לא ביטל הופעה שלו בערב בו הלך לעולמו בן דודו אסי דיין. "כמה רשע בפיסקה מטומטמת אחת, ואני לא מאמין שאני מצטט את זה", כתב גפן בשבוע שעבר בעקבות פרסום הדברים. "כמובן שאם מישהו מהנידחון 'סופהשבוע' היה טורח לדבר אתי, הייתי מסביר לו שזה היה ערב של אבל והוקרה בהסכמת המשפחה".

גפן תקף בטורו גם את גדעון לוי שביקר את האופן בו בנו של אסי דיין, ליאור דיין, כותב על עצמו ומשפחתו, כינה את משפחת דיין "משפחת מיילפלאוור הישראלית", והוסיף כי "אותו צדיק יחיד ואיכותי בסדום וגם בעמורה מרגיש צורך להעליב ולפגוע במשפחה אבלה, ולא מחכה אפילו לתום השבעה".

גולדנברג-שטרן לא הייתה מוכנה לתת לגפן את המילה האחרונה, ובטורה היום כתבה כי הוא עצמו ביקש להצטרף לאותו "נידחון" ואף דן עמה באפשרות הזו, והזכירה כי בסקר ה-TGI מוביל זה זמן רב על עיתון "הארץ" שם פרסם גפן את טורו. אבל לא נתוני חשיפה היו במרכז הטור, אלא רכילות.

מכירות חלשות?

"אין לליאורה ברירה אלא לנצל את דפי ה'נידחון' המדובר כדי להזכיר לו את הפעמים הרבות שבהן נמנעה, מתוך טוב לבה, מפרסום אייטמים מביכים על אודותיו", כתבה, ומנתה שורה של ידיעות על גפן שהיו בידיה ונמנעה מלפרסם עד עתה כיוון, לטענתה, שהתחנן בפניה שלא תעשה זאת ונענתה לו "מטעמים הומניטריים". היא כתבה על תגרה שבה השתתף, על צרות כספיות של אחת מחברותיו, על זמרת שעבדה איתו בעבר אך עדיין עושה שימוש ביצירותיה ועל כך שספרו החדש סובל ממכירות חלשות.

"ביום מן הימים ליאורה תשלוף מהכספת את הסוד החדש והטרי של גפן, שנכון לעכשיו היא שומרת לעצמה", סיימה באיום מרומז. "אם כבר פשע שנאה - אז לפחות שתהיה סיבה טובה לשנוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully