וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יח"צ שלום, מדברת ג'ודי

25.5.2014 / 13:21

הנהלת רשות השידור בודקת תלונה נגד ג’ודי ניר מוזס שלום המגישה תכנית שבועית ברשת ב’, ולפיה היא השתמשה בבמת התכנית על מנת לקדם את המוניטין של בעלה סילבן שלום

הנהלת רשות השידור בודקת תלונה נגד ג'ודי ניר מוזס שלום, המגישה תכנית שבועית ברשת ב', ולפיה היא משתמשת בבמת התכנית על מנת לקדם את ענייניה האישים - הפעם את המוניטין של בעלה סילבן שלום, שהודיע בשבוע שעבר כי החליט שלא להתמודד לתפקיד נשיא המדינה. אין זו הפעם הראשונה שתלונה כזו מוגשת נגדה, והנהלת רשות השידור כבר בדקה תלונות דומות נגדה בעבר.

בתכנית האחרונה, בשישי, שוחחה ניר מוזס שלום בתכנית עם שרון עידן על המירוץ המתחמם לנשיאות המדינה. "כמובן שיש לי הרבה מה להגיד, רצו לראיין אותי מכל כלי תקשורת אפשרי כמובן. אבל יש לי את התכנית שלי, אז למה אני צריכה להתראיין במקומות אחרים?", פתחה את הנושא, ורמזה כי יועצי תקשורת מפיצים בתקשורת שמעות שקריות על המועמדים. "אני לא רוצה להוציא דיבה על אף-אחד, אבל מישהו פה הוציא הרבה הרבה כסף על שמועות, על ספינים שקריים", אמרה. "על דברים פשוט שנורא קל לאנשים לקנות אותם כי אתה מפיץ את זה, אז כבר כולם מדברים על זה. אז זה כבר.. לך תוכיח שאין לך אחות. ואתה יודע, סטיב לא ירד בגלל הדברים האלה מהמירוץ לנשיאות. אתה יודע, זה לא הסיבה שהוא ירד. אבל באופן כללי, אני חושבת שאסור שדברים כאלה יקרו. אסור להדביק דברים כאלה. אני חושבת שזה פשוט נורא מה שקורה פה".

"כל הערה נחשבת כחיסול חשבונות"

בהמשך התייחסה בצורה פחות מרומזת לנסיבות פרישתה של בעלה מהמירוץ. "אני לא זוכרת אי פעם שראינו דברים כאלה, שהמציאו על אנשים סיפורים שפשוט מדהים", אמרה. שותפה להגשה, שרון עידן, הפנה אליה שאלה: "מאחר, ולצערנו, יש נשיא מדינה שיושב בכלא היום. האם אולי עדיף בכל-זאת, זאת שאלת תם, אולי עדיף שכן יפשפשו טיפה לפני, ולא נהיה מובכים אחרי?".

ג'ודי: "אני מאד בעד. אבל לא להפיץ ספינים ושקרים!".

שרון: "בהחלט!".

ג'ודי: "אנחנו מדברים פה על שקרים ועל ספינים. או-קיי? שקרים וספינים".

שרון: "שבינם לבין המציאות, את אומרת, אין כלום".

ג'ודי: "ממש אין כלום. ואני עוד פעם מדגישה, שבמקרה של סילבן, הוא התכוון ללכת עד הסוף והוא היה זוכה בנשיאות, זה לא התאפשר לא בגללו. אבל זה לא הנושא היום. הנושא היום, הספינים, השקרים, המעשיות, ושאם הייתי יושבת פה ומספרת אותם, אז אנשים היו תולשים את השיער".

בעמותת אומ"ץ רואים בחומרה את יחסי הציבור שעשתה ניר-מוזס-שלום לבעלה הפורש. "כל הערה שקשורה בטרפוד מועמדותו של בעלה נחשבת כחיסול חשבונות", כתבו בתלונתם, וציינו כי לניר-מוזס-שלום אסור לקדם עניניים אישיים בתכנית בקול ישראל.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "הנושא בבדיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully