וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את שחר פלד

26.5.2014 / 12:11

כתבת תרבות וחברה בערוץ החדשות הבינלאומי i24news (צילום: בן קלמר)

גיל: 28

מה בעצם אני עושה: הערוץ בנוי למעשה משלושה ערוצים במקביל, שמשדרים מישראל לעולם כמעט 24 שעות ביממה בשלוש שפות: אנגלית, צרפתית וערבית. אני כתבת של המהדורה המרכזית באנגלית, ומסקרת בעיקר נושאי תרבות וענייני חברה בישראל, במזרח התיכון ובעולם. בנוסף אני מגישה פינת תרבות שבועית במהדורה ומגזין התרבות של הערוץ באנגלית.

השכלה: תואר ראשון במנהל עסקים ובקולנוע, ולימודי תעודה בבית ספר "כותרת" לעיתונות.

תפקידים קודמים: ריכוז מערכת במהדורת החדשות של ערוץ 2, תחקירנית במהדורה של מוצ"ש ובתוכנית "פגוש את העיתונות", כתבת חינוך במקומון גבעתיים וכתבת סביבה באתר nrg.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: את תפקידי הראשון ככתבת קיבלתי מאבי גרצמן, עורך הערוץ הירוק של nrg מעריב. אחרי הלימודים סייע לי מאוד זאב פרי מבי"ס "כותרת" ודרכו הגעתי לראיון בתוכנית "פגוש את העיתונות" בחדשות 2 – שם העבודה עם דנה ויס והעורך יניב הלפגוט היו בית הספר לחדשות הכי טוב שאפשר לבקש.

איפה את בעוד 5 שנים: בתקווה ממשיכה להיות כתבת ומגישה.

מה אוכלת לצהריים: במהלך יום צילומים מה שבא בדרך – סנדוויץ', פלאפל ולפעמים רק תפוח... כשאני במערכת אז אם הבנזוג מפנק יש אוכל מהבית, ואם לא אז משהו משוק האוכל של נמל יפו.

פרגני למתחרים: הכתבת לענייני המזרח התיכון של הבי.בי.סי, יולנדה נל, שמצליחה להעביר סיקור ביקורתי ומעניין על הנעשה באזור, ומשלבת עם ענייני פוליטיקה ומתיחות גם תחומי תרבות, חברה ורווחה במזרח התיכון.

שחר פלד. בן קלמר
שחר פלד/בן קלמר
  • עוד באותו נושא:
  • i24news

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully