וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי הרשות: "השבתת משחקי המונדיאל זה הכלי האחרון שנשאר לנו"

27.5.2014 / 12:44

”הרי אחרי המונדיאל אף אחד כבר לא יספור אותנו”, אומר לוואלה! ברנז’ה יו”ר ועד ההנדסאים והטכנאים של רשות השידור, ומזהיר את ארדן: "אנחנו שולטים בכל העסק"

"מה שקרה אתמול בכנסת זו חציית קו אדום מבחינתנו, והשבתת משחקי המונדיאל זה הכלי האחרון שנשאר לנו", כך אומר הבוקר לוואלה! ברנז'ה יו"ר ועד ההנדסאים והטכנאים של רשות השידור משה שגב, בהתייחס לאפשרות כי הטכנאים ישבשו את שידורי המשחקים במחאה על חוק רשות השידור החדש. "הרי אחרי המונדיאל אף אחד כבר לא יספור אותנו ולכן כן - זה יכול להגיע להשבתה".

הבוקר שאחרי החוק: העובדים יוצאים בתחינה לראש לממשלה

העובדים העלו את האפשרות להשבית את שידורי המונדיאל כבר אתמול, לקראת ההצבעה על החוק בכנסת, מה שגרר התייחסות של שר התקשורת גלעד ארדן לנושא. "קראתי שהם שוקלים גם שלא לשדר את משחקי המונדיאל, בהחלט התנהלות מקורית - לטוס מכספי האגרה עם משלחת גדולה לברזיל, אבל לא לשדר את המשחקים לציבור...מעניין", כתב השר בעמוד הפייסבוק שלו והתחייב שיפעל "בכל דרך אפשרית כדי למנוע את שיבוש שידור המשחקים ששידורם מתאפשר הודות לכספי האגרה של הציבור". בסביבתו לא ידעו לומר הבוקר אם באפשרות משרד התקשורת להפקיע מידי רשות השידור את זכויות השידורים ולהעבירם לגוף שידור אחר - אך הדגישו כי הנושא נבדק על ידם ברצינות.

"השר לא יכול להוציא מהרשות את המונדיאל"

העובדים, מצדם, בטוחים שידם על העליונה. "השר לא יכול להוציא מהרשות את המונדיאל, כי יש התקשרות חוזית של רשות השידור מול איגוד השידור האירופי", אומר שגב, ומסביר גם את ההיבט הטכני: "שידורי הלוויין מגיעים מקודדים והקודים האלה נמצאים אצלנו בערוץ 1. גם ערוץ 2 למשל, ששותף לשידורים, אין לו את הקודים הללו והכל עובר דרכנו, דרך סיב אופטי. ואנחנו שולטים בכל העסק".

משלחת רשות השידור לברזיל מונה 15 אנשים ושלושה צוותי שידור של הטלוויזיה והרדיו. לברזיל יישלחו יורם ארבל, דני נוימן, מאיר אינשטיין, אברהם גרנט, נדב יעקבי ומוטי איווניר, בישראל שובצו להגשה שרון פרי, מירי אליקים, אורי לוי, מיכל רבינוביץ', עמית הורסקי וליאן וילדאו. המשחקים ייפתחו בעוד שבועיים.

תגובת הנהלת רשות השידור לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully