וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגעגעים למדים? דו"צ מגיש: דרושים

31.5.2014 / 17:49

יחידת דובר צה"ל תפרסם בקרוב שורת מכרזים לתפקידים בכירים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. המטרה: עיבוי תחומי הניו-מדיה, תקשורת זרה והפקות תוכן באנשים שרכשו הכשרה מחוץ לצבא

אנשי תקשורת המתגעגעים לדקרון ישמחו לקרוא את האייטם הבא: יחידת דובר צה"ל תפרסם בשבועות הקרובים שורה של מכרזים לתפקידים בכירים, אליהם מתכוונים בחטיבה לגייס אנשים "מבחוץ". לוואלה! ברנז'ה נודע כי מדובר בתפקידים בתחום הניו-מדיה, תקשורת זרה והפקות תוכן, אשר על ניסוח המכרזים להם עמלים בחטיבה בימים אלה.

תכנית העבודה של חטיבת דובר צה"ל לשנה הנוכחית כוללת, כמו ביתר הצבא, גם הליך של התייעלות. במסגרת השינויים צפויים בחטיבה לאחד תקנים ולשנות את המבנה הקיים היום כך שיותאם בצורה טובה יותר למפת התקשורת הנוכחית - אשר חוותה בעצמה שינויים רבים בשנים האחרונות.

אנשי דובר צה"ל מחפשים לגייס אנשי תקשורת מעודכנים שרכשו הכשרה מחוץ לצבא - בכלי תקשורת וגופי מדיה גדולים ובאקדמיה, ואשר יסייעו להרחיב בעיקר את תחום הניו-מדיה והאינטרנט. נפח העבודה של החטיבה בתחומים האלה גדל משמעותית בשנים האחרונות, ובצבא מתקשים להדביק את קצב ההכשרה בנושא לזה שניתן לרכוש בשוק הפרטי.

עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי בחטיבה מתכוונים לעבות את מערך ההפקות ולחזור להשקיע בתחום התוכן. בעבר לקחו אנשי דובר צה"ל חלק בהפקות קולנוע וטלוויזיה כמו הסרט "בופור" והסדרה "טירונות" שעשו לצבא שירות מוצלח, וכעת מתכוונים בחטיבה לחזור ולסייע בהפקת תוכן דומה.

בחטיבת דובר צה"ל ביקשו שלא להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully