וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תא העיתונאיות בנוי מנשים נקמניות שלא מהססות להרוס חיים של אנשים"

2.6.2014 / 12:17

החזית החדשה של ליאורה גולדנברג-שטרן - חברות התא: ”מה שהן עשו לעמנואל רוזן זה עוול משווע. אני שונאת את כל הדיבורים הפומפוזיים האלו על ’מטריד סדרתי’”

ליאורה גולדנברג-שטרן לא נחה: לאחר שבשבוע שעבר הזכירה כתבת הרכילות של "סופהשבוע" ליהונתן גפן את סקר TGI האחרון ואת "הפעמים הרבות שבהן נמנעה, מתוך טוב לבה, מפרסום אייטמים מביכים על אודותיו" - היא מתפנה השבוע לעסוק בגורם בעייתי נוסף בשוק התקשורת - תא העיתונאיות.

"אני נגדן. כי אני חושבת שמה שהן עשו לעמנואל רוזן זה עוול משווע. אני שונאת את כל הדיבורים הפומפוזיים האלו על 'מטריד סדרתי', תא העיתונאיות בנוי מבחינתי מנשים מסוכנות, נקמניות, שלא מהססות להרוס קריירה וחיים של אנשים", אומרת גולדנברג-שטרן, אשר התארחה בתכנית "תעודת עיתונאי" עם רועי כ"ץ שתשודר ביום שישי הקרוב (06.06) בשעה 07:00 בבוקר ברדיו תל אביב. בין יתר הנושאים בתכנית, התייחסה ליאורה להתמודדות של נשים עם הטרדות מיניות בעולם התקשורת: "אם אני נגיד הייתי יודעת שמישהו מטריד חברה שלי, או את הבת שלי, או מישהי קרובה אלי, הייתי מטפלת בו. הייתי מטפלת בו אבל לא דרך תא העיתונאיות".

"אני שונאת 'פמיניזם' וכל מה שעכשיו מכנים 'מגדר'"

"מישהו בעיתונות מסוגל להטריד אותי?, אותי אפשר להטריד? אני שמה לו (למטריד) בעיטה עם העקב של הנעל בתוך העין. מה פתאום?", השיבה לשאלת כ"ץ מה תעשה אם היא עצמה תוטרד. "אני לא יודעת מה הייתה הבעיה שלהן. אני בחיים לא רציתי שיתייחסו לעבודה שלי כאילו שאני אישה. אם יש 2 דברים שאני שונאת זה 'פמיניזם' וכל מה שעכשיו מכנים 'מגדר'. לא רוצה שיתייחסו אלי כאישה, רוצה שיתייחסו אלי כאל בן אדם שעובד ומקבל את אותם תנאים ואותה הזדמנות כמו גבר".

"יפה, אז פרסמתן את שמו ברבים ומה עכשיו? המשטרה ניקתה אותו! אז מה עשיתן בזה? איפה כל עדת המתלוננות? אני שונאת את העדריות הזאת. את כל הפעולות בשם 'הנשים', בשם 'העצמת הנשים'. אני יודעת שכל ארגוני הנשים יגנו אותי, אבל זה לא מעניין אותי", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully