וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל סיגלר הוא הבעלים החדש של המגזינים "את" ו"ביג טיים"

2.6.2014 / 16:07

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, סיגלר - מו"ל המגזין התל-אביבי "טיים אאוט", התעניין ברכישת חלקים מקבוצת מעריב והגיש הצעה לרכישת רשת המגזינים של העיתון

יובל סיגלר הוא הבעלים החדש של המגזינים "את" ו"ביג טיים" אותם רכש ממו"ל מעריב לשעבר שלמה בן-צבי. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, סיגלר - מו"ל המגזין התל-אביבי "טיים אאוט", התעניין ברכישת חלקים מקבוצת מעריב והגיש הצעה לרכישת רשת המגזינים של העיתון שכללה מלבד מגזין "את" גם את "נשיונל ג'יאוגרפיק", "להיות הורים", "מעריב לנוער" ו"עיצוב".

לפני כשנה אושרה מכירת מרבית נכסי חברת המגזינים "מוטו תקשורת" שפשטה את הרגל לסיגלר, והוא רכש את פעילות האינטרנט והדיגיטל של החברה ואת המגזינים "מסע אחר", "מטיילים", "גלילאו", "נישה" ו"מוטו" בסכום של 685 אלף ש"ח.

חברת "יובל סיגלר תקשורת", המעסיקה כמאה עובדים, פועלת בתחום המגזינים בשני העשורים האחרונים והיא מחזיקה בזיכיון להוצאת "טיים אאוט תל אביב" ו"טיים אאוט אמסטרדם". כמו כן מוציאה החברה את מדריכי החו"ל של המותג ואת מגזין "טיים אאוט ישראל" בשפה האנגלית. בנוסף, מוציאה החברה גם את המגזין "הפרקליטים" המיועד לקהילת המשפטנים וכן את "אטמוספירה", בטאון אל-על. בשנים האחרונות מתמקדת החברה בהוצאה לאור של חומרים של עיריית תל אביב, הרשות לפיתוח ירושלים, החברה הכלכלית אילת, ואת מדריך בתי המלון הארצי של התאחדות המלונות.

ב"יובל סיגלר תקשורת" אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully