וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העשיריה הפותחת: מיהם טייקוני התקשורת הישראלית?

9.6.2014 / 16:59

מגזין TheMarker מפרסם היום את רשימת ”70 העשירים הישראלים” המסורתית. לפחות עשרה שמות מתוכה הם בעלי שליטה באמצעי תקשורת. מי הם, וכמה הם שווים?

מגזין TheMarker מפרסם היום (ראשון) את רשימת "70 העשירים הישראלים" המסורתית-השנתית, בראשם משפחת ורטהימר, שרי אריסון ויצחק תשובה. לפחות עשרה שמות מתוכה, הם בעלי שליטה באמצעי תקשורת. מי הם, וכמה הם שווים?

שרי אריסון, שווי של 5.2 מליארד דולר: בעלת השליטה בתחנת הרדיו הפילנטרופית "מהות החיים" של קבוצת אריסון המשודרת בתחנות המוזיקה של HOT וברשת באינטרנט.

יצחק תשובה, שווי 4.5 מליארד דולר: משפחתו מחזיקה ב-20 אחוזים ממניות זכיינית ערוץ 2 קשת. עו"ד עידן וולס, מי שנחשב ליד ימינו ולדירקטור מטעמו במספר חברות, מונה על ידי דירקטוריון קשת לשמש כנציגו בדירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 2.

עידן עופר, שווי של 4 מליארד דולר: משפחת עופר, יחד עם איש אודי אנג'ל, מחזיקים בחברת "עופר מדיה" שהיא בעלת השליטה (51%) בזכיינית ערוץ 2 רשת.

ארנון מילצ'ן, שווי של 4 מליארד דולר: הוא הבעלים של חברת ההפקות ניו ריג'נסי המשותפת לו לאיל התקשורת, רופרט מרדוק. עד לאחרונה החזיק באחזקות בערוץ 10, ופרש לאחר שהזרים לו מיליונים.

חיים סבן, שווי של 3 מליארד דולר: רכש מידי אילן בן דב את חברת התקשורת פרטנר, בעלים של חברת אחזקות המדיה הבינלאומית "סבן קפיטל".

משפחת שטראוס, שווי של 1.9 מליארד דולר: מחזיקה ב-16% ממניות זכיינית ערוץ 2 רשת.

משפחת ורטהיים, שווי של 1.3 מליארד דולר: בעלת השליטה בזכיינית ערוץ 2 קשת (51%) ודרורית ורטהיים היא יו"ר החברה בשנה וחצי האחרונות.

לאוניד נבזלין, שווי של 600 מיליון דולר: רכש 20% ממניות העיתון "הארץ" בהשקעה של 140 מיליון שקל, השנה הקים את מגזין הפוליטיקה והתקשורת "ליברל".

סוגרים את הרשימה:

שאול אלוביץ', עם שווי של 480 מיליון דולר: מחזיק עם אחיו בחברת יורוקום ודרכה בחברת בזק שהשלימה לפני שנתיים את רכישת אתר וואלה!.

נוני מוזס, שווי של 110 מיליון דולר: מו"ל ידיעות אחרונות והמחזיק ב-30% ממניות קבוצת "ידיעות". בעל השליטה (51%) באתר הספורט ONE.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully