וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר: ראשי תעשיית הטלוויזיה האמריקאית יגיעו לביקור בישראל

10.6.2014 / 9:45

ביום רביעי ייפתח כנס Academy Day של דורי מדיה והאמי הבינלאומי. בין האורחים: נשיא ערוצי הטלוויזיה העולמית של סוני, נשיא זרוע הטלוויזיה העולמית של האחים וורנר, ועוד

ישראל ממשיכה לצבור תאוצה כמדינת פיתוח תוכן טלוויזיוני: ביום רביעי הקרוב ייפתח כנס Academy Day של דורי מדיה והאמי הבינלאומי. במסגרת הכנס יגיעו לביקור ראשון בישראל ראשי ומנהלי תעשיית הטלוויזיה העולמית כאורחי חברת ההפקות וה-International Academy of Television Arts & Sciences (International Emmy® Awards).

בין המשתתפים בכנס: אנדי קפלן, המשמש כנשיא ערוצי הטלוויזיה העולמית של סוני. בעברו שימש כיו"ר ומנכ"ל של חברת המדיה הדיגיטלית "Hollywood Stock Exchange" שם היה אחראי לניהול התפעולי ברחבי העולם. לפני כן, שימש כסגן נשיא בכיר בסוני העולמית, במסגרת תפקידו פיקח על ההפקות המקומיות וההפקות הבינלאומיות, על תחום ההפצה, רשתות הלוויין הבינלאומיות, על COLOMBIA TRISTAR וסוני און ליין אנטרטיינמנט. בין המהלכים שהוביל היה אחראי קפלן גם על יצירת שותפויות עם פרוקטר אנד גמבל, בראד גריי טלוויזיה, ותעשיות מרב גריפין. לפני ששימש כסגן נשיא בכיר היה אחראי קפלן לפיקוח על הניהול הכספי ופעולות היום יום של COLOMBIA TRISTAR טלוויזיה.

אורח נוסף הוא ג'פרי שלזינגר, אשר מכהן כנשיא זרוע הטלוויזיה העולמית בחברת האחים וורנר. במסגרת תפקידו הוא אחראי על הפצת תוכן לכל פלטפורמות הטלוויזיה ברחבי העולם ומכירת סדרות עבר וסרטים עלילתיים לשידור בחברות כבלים בארה"ב. שלזניגר אחראי גם על ההתנהלות העסקית של החברה בתחום הטלוויזיה העולמית ובעל מנדט לרכוש חברות הפקה מקומיות לשם יצירת גרסאות מתוצרת מקומית של תוכניות בבעלות סטודיו ולפתח תוכן מקומי מקורי בשוק.

משוודיה באהבה

משתתפת נוספת בכנס היא אנני ווגליוס, אשר שימשה עד לאחרונה כראש מחלקת התוכניות של ערוץ SVT השוודי. ווגליוס אחראית בין היתר לסידרת הלהיט "הגשר" (היום משמשת כיועצת בכירה לערוץ). לפני שהצטרפה ל SVT במאי 2007, אנני הייתה חלק מתעשיית הטלוויזיה והמדיה כ-25 שנים. היא הייתה חלק מצוות ההקמה של ערוץ הטלוויזיה המסחרי הסקנדינבי הראשון, TV3 ושימשה כדירקטורית בערוץ. לאחר מכן היא ייסדה ועמדה בראש חברת הפקות שלה בשם "Wegelius Television" שהפיקה לכל מדינות סקנדינביה. כמו כן היא ייסדה את פרסי הטלוויזיה השבדית ואת הכנס השנתי השבדי לתעשיית הטלוויזיה ופעלה כיו"ר עד למינויה בSVT. אנני גם חברת מועצת המנהלים של המכון המלכותי לטכנולוגיה בשטוקהולם.

גם אנדריאה וונג, נשיאת ההפקות הבינלאומיות של סוני תגיע לארץ. במסגרת תפקידה וונג עומדת בראש פעילות הפקת הטלוויזיה הבינלאומית של אולפני סוני. היא מפקחת על צוותי יצירתיים מחוץ לארה"ב ועל 20 החברות ברחבי העולם אשר להן מיזם משותף עם סוני ליצירת תכנים. מקום מושבה של וונג הוא בלונדון. בעברה כיהנה וונג כנשיאת ומנכ"ל ערוצי LIFETIME ובזמן כהונתה שם ראתה איך "נשות קבע" הופך לסידרת המקור הכי מצליחה בכל הזמנים של הערוץ. לפני כן שימשה כסגן נשיאה בכירה ב-ABC ופיתחה תוכניות כמו "הרווק" ו-"EXTREME MAKEOVER".

בכיר נוסף שיגיע לארץ הוא הווארד דווין, המשמש כסגן נשיא בכיר ב-ABC סטודיוס ואחראי על הפעילות העסקית ברשת. דווין מפקח על נושאים כספיים ואדמיניסטרטיביים עבור אולפני ABC, בין ההפקות הקרובות של האולפנים ניתן למצוא את התכניות – "קאסל", "האנטומיה של גריי", "קוגר טאון" "נאשביל" ועוד הרבה אחרות. במסגרת תפקידו דווין אחראי על ניהול מו"מ של הסטודיו עם הגורמים היצירתיים דוגמת כותבים, טאלנטים, מפיקים, במאים ועוד הוא גם מפקח על אופי הפצת החומרים של הרשת על גבי פלטפורמות דיגיטליות.

גם טל רבינוביץ', המשמשת כסגן נשיאה בכירה של מחלקת הקומדיה ב- NBC תגיע לכנס. לפני כן, כיהנה רבינוביץ' כסגן נשיאה בכירה של פיתוח קומדיה בסוני מאז 2009. מוקדם יותר, כיהנה כמנהלת פיתוח קומדיה עבור רשת WB שם היא עזרה לפתח את "מה שאני אוהב בך" ועוד.

"הבעת אמון של ה-International Academy"

מדורי מדיה מסרו היום כי "מדובר באירוע ראשון מסוגו בארץ אשר מהווה הישג גדול והבעת אמון של האמי הבינלאומי בתעשיית הטלוויזיה הישראלית". ארוע הפתיחה ייערך ביום רביעי בערב במלון מצודת דוד בירושלים בהשתתפות 350 איש מבכירי תעשיית הטלויזיה האמריקאית והישראלית.

נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה, אמר היום: "אנו גאים על הבאת צמרת תעשיית הטלוויזיה העולמית לראשונה לישראל. מדובר באירוע ראשון מסוגו בארץ אשר מהווה הישג גדול ובהבעת אמון של ה-International Academy בתעשיית הטלוויזיה הישראלית. ה-Academy הוא ארגון בעל חשיבות רבה לכל מי שעוסק בתוכן טלוויזיוני ומטרתו העליונה היא לקדם את האיכות והעשייה הטלוויזיונית ברחבי עולם. עצם הבחירה לבוא לישראל מעידה כי גם בעולם רואים את התעשייה הפורחת בארץ ומודעים למעמדה העולה של ישראל כיצרנית תוכן טלוויזיוני בינלאומי משובח".

הכנס יתקיים בין התאריכים ה-11/6 ועד ה-14/6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully