וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשות מנסים להוריד הלהבות: "אין כוונה להדיח את המנכ"ל"

10.6.2014 / 12:44

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, המתיחות ברשות השנייה הגיעה עד להצהרות בדבר ניסיון הדחה. בעקבות הפרסום הוציאה הרשות הודעה לתקשורת, לפיה "יו"ר המועצה אילן אבישר הופתע מכותרות העיתונים"

מנכ"ל הרשות השנייה וחברי מועצת הרשות השנייה נפגשו לדיון בנושא המתחים בין שני הצדדים. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, המתיחות הגיעה עד להצהרות בדבר ניסיון הדחה - ובעקבות הפרסום הוציאה הבוקר הרשות השנייה הודעה לתקשורת, בה נמסר כי "יו"ר המועצה אילן אבישר ציין שהופתע מכותרות העיתונים שדיברו על פוטש נגד המנכל והבהיר שאין לו כוונה להדיח את המנכ"ל".

במפגש דנו חברי המועצה בחלק מהגורמים שהובילו למתחים בין המנכ"ל והמועצה. "חברי המועצה החליטו לקיים מפגש חברי כדי ללבן את הסוגיות השונות ולהביא לשיתוף פעולה ראוי ורצוי", נמסר. כמו כן מועצת הרשות השנייה דנה בהצעת מדיניות התוכן של באב"ד להקטנת שעות הריאליטי בפריים-טיים, לאחר שקיימה שימועים לזכיינים ולנציגי היוצרים. המועצה החליטה לבקש חוות דעת כלכלית שתבהיר את ההשלכות הכספיות של ההצעה, וזו צריכה להתקבל בתוך חודש.

"מדיניות התוכן המוצעת על ידי תוביל להגברת התחרות בין הזכייניות ותקדם בראש ובראשונה את טובת בציבור והצופים שראויים לתמהיל מגוון וטוב יותר של תכנים בערוצי הטלוויזיה המסחרית", מסר באב"ד. "איני מופתע מטענות הזכייניות על ההשלכות הכלכליות וכמובן שתערך בחינה כלכלית שתוצג בפני המועצה. עם זאת, יש לציין כי בשנת 2010 עת הורחבה מכסת הריאליטי מ-6 ל-10 שעות לא נעשתה בדיקה דומה, ויתרה מזו לא נעשה סקר עמדות הציבור והשפעותיו ביחס לשינוי דאז. סקר כזה בוצע לאחרונה ותומך אף הוא במתווה המוצע על ידי".

יו"ר המועצה, ד"ר אילן אבישר, מסר כי "הגורמים השונים שהופיעו לפני המועצה התריעו מפני תוצאות קשות של פגיעה בהכנסות והצבת דרישות תוכן שחורגות מעל ומעבר לדרישות הרישיון. התרעה אחרת הייתה שירידה צפויה בהכנסות תוביל לירידה משמעותית גם בהשקעות בסוגה עילית ובתוכניות החדשות. חלק מן היוצרים היו שותפים לחששות אלו. לכן ביקשנו חוות דעת כלכלית ובדיקה נוספת של כל הפרמטרים של הצעת המנכל במגבלת שעות הריאליטי, הדרישה לשעות מקבילות של סוגה עילית, ותחימת מדיניות זו בשעות השידור 9 עד 11:30".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully