וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך לעולמו איל ההון הבריטי קונרד מוריס, לשעבר יו"ר מעריב-מקור ראשון

15.6.2014 / 17:10

המשקיע העיקרי בעיתונים "מקור ראשון" ו"מעריב" שהיו תחת שליטת שלמה בן צבי חותנו - הלך לעולמו בסוף השבוע לאחר מאבק במחלה. מוריס היה תורם בולט של מפלגת הבית היהודי ואוניברסיטת בר-אילן

איל ההון הבריטי קונרד מוריס הלך לעולמו בסוף השבוע האחרון. מוריס, חותנו של מו"ל מעריב לשעבר שלמה בן-צבי ומי שמימן את פעילות מעריב תחת שליטת "הירש מדיה", שימש בשנה וחצי האחרונות כיו"ר מקור ראשון ו-nrg מעריב. הוא נטמן היום בבית הקברות שבהר הזיתים בירושלים.

מוריס ידוע כמי שהקים וניהל את חסרת "סודה קלאב" שרכשה בהמשך את חברת "סודה סטרים". את הונו עשה בתחום הנדל"ן הבריטי, והוא היה בעל השליטה בחברת הנדל"ן "אנגל". הוא נחשב לאחד מהמשפיעים ביהודי בריטניה וכפילנתרופ לגופים יהודים בחו"ל וישראליים. הוא ממקימי לשכת המסחר ישראל בריטניה, ותרם בין היתר לאוניברסיטת בר אילן, לשלוחה הבריטית של חב"ד ולארגון וראייטי. במערכת הבחירות האחרונה תרם למפלגת "הבית היהודי" את הסכום הגדול ביותר מבין תורמיה.

קונרד מוריס הוא אביה של שרה ג'ו בן צבי, אשתו של שלמה בן צבי, אשר רכש לפני כעשור את "מקור ראשון". מוריס היה המשקיע העיקרי בעיתון וכיהן כיו"ר מועצת המנהלים שלו. עם רכישת עיתון מעריב על ידי "הירש מדיה" שבבעלות המשפחה הפך גם ליו"ר העיתון, אשר לו הזרים לו כספים רבים במשך שנה וחצי ועד שהכריזה הקבוצה על פשיטת רגל ונכסיה נמכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully