וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדד המותגים: גלובס בפנים, קשת בחוץ

16.6.2014 / 10:32

ארגון ”Superbrands” העולמי מפרסם הבוקר את רשימת ”מותגי-העל” במדינות בהן הוא פועל, ביניהם גם מותגי תקשורת. קשת בחוץ, אך מותגיה דווקא בפנים, לצד ”ישראל היום”, ’ידיעות’ ו-וואלה! בפנים. ומי עוד?

ארגון "Superbrands" העולמי מפרסם הבוקר (שני) את רשימת "מותגי-העל" במדינות בהן הוא פועל, כפי שדורגו על ידי אזרחי אותה מדינה ולפי הקשר שהצרכנים הפגינו כלפיהם. נכון לשנת 2014 בישראל קיימים 307 מותגי-על, מרביתם בתחום המזון והצריכה.

גם מותגי תקשורת נמצאים ברשימה, והשנה נכנס אליה לראשונה העיתון הכלכלי "גלובס". מבין העיתונים אלה הנחשבים למותג על הם שני העיתונים הנפוצים בישראל "ישראל היום" ו"ידיעות אחרונות", וערוצי הטלוויזיה ערוץ 2 וערוץ 10. מבין אתרי האינטרנט נחשבים למותגי על שלושת האתרים הנצפים בישראל "וואלה!", ynet ו"מאקו" של קשת וגם תחנת הרדיו הצבאית גלגלצ - המואזנת ביותר בישראל. עוד ברשימה "נשיונל ג'יאוגרפיק", וחברת הלוויין yes.

בשורות רעות לשלושה מותגי תקשורת שעזבו את הרשימה, ולפי "Superbrands" הצרכנים מרגישים אליהם קשר פחות מבעבר. אלה זכיינית ערוץ 2 קשת, תחנת הרדיו גלי צה"ל ותכנית הטלוויזיה של ערוץ 10 "כלבוטק". יצוין כי הזכיינית רשת כלל לא הופיעה ברשימה גם בשנים קודמות.

את רשימת המותגים בחן צוות שופטים בראשות פרופ' יעקב הורניק, דקאן בית הספר למנע"ס במרכז האקדמי פרס, שמורכב מ-100 מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק מובילים. צוות השופטים ניפה ודירג רשימת מותגים שהועברה למחקר צרכנים של ידי מכון המחקר MarketWatch בבעלות אבינעם ברוג. במסגרת המחקר דירג מדגם ארצי ומייצג (800 צרכנים) את המותגים שעלו לגמר, לאחר שאלה חולקו ל-26 קטגוריות. ארגון Superbrands העולמי מיוצג בישראל על ידי חברת פורום פאבלישינג, בבעלות אתי עמיעד וערן יסעור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully