וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכה בתחרות הפורמטים של וואלה! ו"דורי מדיה דרסט": "טרמינל"

19.6.2014 / 13:26

הוכרזו הזוכים בתחרות "My Format" הראשונה שנערכה השבוע בבית וואלה!: למקום הראשון הגיע שעשועון מקורי של היוצרים אייל פודגור עמית פרבמן ואלעד גולדברג

חברת "דורי מדיה דרסט" ואתר וואלה! מכריזים על הזוכים בתחרות "My Format" הראשונה שנערכה השבוע בבית וואלה!, ובה הציגו יוצרי טלווויזיה צעירים רעיונות לפורמטים טלוויזינים חדשים במטרה להוציאם לפועל. בפאנל השופטים ישבו צרלי אברסול הבעלים והמפיק הראשי של חברת "דה קומפני" האמריקאית אשר בשיתוף עמה נערכה התחרות, יוני פארן מנכ"ל "דורי מדיה דרסט", ליאורה ניר סמנכ"לית התוכן של החברה ואודי הירש, סגן עורך וואלה!. את התחרות הנחה ליאון רוזנברג.

מבין הפורמטים שהוצגו נבחר במקום הראשון הפורמט "טרמינל" - שעשועון מקורי של היוצרים אייל פודגור עמית פרבמן ואלעד גולדברג. השלושה יקבלו סכום של כ-5,000 דולר לפיתוח ראשוני ועד תקציב של 45,000 דולר לפיתוח והפקת פיילוט.

צרלי אברסול אמר עם ההכזרה על הזוכים: "זהו הפורמט שמתאים לנו ביותר כרגע להפקה והפצה בינלאומית", והוסיף כי בקרוב יופק לפורמט פיילוט להפצה ישירה בארה"ב ולמכירה בעולם על ידי "דה קומפני" ו"דורי מדיה". יוני פארן הוסיף: "ראינו בתחרות 12 יוצרים עם רעיונות חדשים ומעניינים התחושה שהיצירה הישראלית בפריחה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully