וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריפורט לסמי פרץ

23.6.2014 / 11:21

מפסיקים לשתוק: יח"צנים התלוננו על עורכת מדורי הניהול וקריירה בדה מרקר טלי חרותי-סובר, אשר לקחה קומוניקט ששלחו לה, ולעגה לו בפייסבוק; "לנו כמשרד אין את היכולת להגיב"

משרד יחסי הציבור "אליטה תקשורת" שבבעלות יוספה ברק הגיש תלונה לעורך "דה מרקר" סמי פרץ על העורכת הבכירה טלי חרותי-סובר, לאחר שזו העלה לעמוד הפייסבוק שלה קומוניקט שנשלח אליה מטעמם בנוגע לאחת הלקוחות של המשרד - ולעגה לה.

"המהנדסת" נגד חרותי-סובר: "חשפה פרטים מביכים ומרושעים"

אל חרותי-סובר, העורכת וכותבת את מדורי הניהול וקריירה בעיתון וכותבת את בלוג הקריירה הנשית "אשה עובדת" , נשלחה הודעה לתקשורת על אילנה כספוב, דוגמנית ומאמנת אישית המעבירה סדנאות בשם "אומנות הפלירט". בקומוניקט נכתב, בין היתר, "בעולם העבודה היום בעידן החשש מההטרדות המיניות והפוליטקלי קורקט, הפלירטוט נעלם כמעט לחלוטין, איזה עובד ירצה להסתבך עם מסרים שלא הובנו כראוי ע"י הצד השני ולאבד את עבודתו אם לא יותר מכך - אבל אולי קצת הגזמנו?? האם כל פלרטוט הוא בעל קונוטציה מינית – אילנה כספוב חושבת אחרת".

תלונה רשמית לסמי פרץ

חירותי-סובר לא אהבה את ההודעה לתקשורת. "כמה נמוך יכולה להגיע יחצנית", כתבה בפייסבוק שלה. "הנה הודעה שהתקבלה זה עתה". היא צרפה קופי-פייסט של הקומוניקט, ואליו סרטון יוטיוב של אותה אילנה כספוב. במשרד יחסי הציבור נעלבו. "אני ממש לא חושב שעיתונאית יכולה לקחת מייל עם קומוניקט ולהפיץ אותו ללעוג לו ולפרסם את האישה שעומדת מאחור בלי שום יכולת תגובה שלה ובלי ידיעתה", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם במשרד. "בנוסף ברגע שניסינו להגיב בדף שלה היא הסירה את התגובה ואת החברות שלנו, אז אפילו אז אין לנו כמשרד אין את היכולת להגיב". יצוין כי יוספוב עצמה ומקורביה כן הגיבו לפוסט של חרותי וגינו אותו.

במשרד הוסיפו כי "למרות הקומוניקט הפרובוקטיבי, הנושא עצמו הוא רציני ויש סביבו שיח ארגוני ער בעיתונות כלכלית ומחקרים מחוץ לגבולות ישראל". לאחר המקרה הם פנו בנושא אל חרותי-סובר בבקשה שתסיר את הפוסט, אולם בתגובה - לטענתם - היא התקשרה ודרשה כי לא ישלחו אליה יותר הודעות אימייל וכי כל הודעה נוספת מהמשרד יחשב בעיניה כהטרדה. ב"אליטה תקשורת" הפנו לעורך "דה מרקר" סמי פרץ תלונה רשמית.

טלי חרותי-סובר בחרה שלא להגיב. טרם התקבלה תגובת עורך "דה מרקר" סמי פרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully