וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה לקשת: השקת "הכוכב הבא" בארה"ב - עם נתון נמוך במיוחד

24.6.2014 / 10:24

בעוד שבהשקת "Rising Star" צפו בשידור החי בן השעתיים 5 מיליון איש בממוצע, בתכנית המתחרה "America's Got Talent" צפו 8 מיליון בממוצע

נתון פתיחה מאכזב לגרסה האמריקאית של "הכוכב הבא" שהושקה בתחילת השבוע בארצות הברית על ידי רשת ABC, שקידמה אותה באופן אינטנסיבי, תחת השם "Rising Star". רשת ABC רכשה את הפורמט מזכיניית ערוץ 2 קשת וטדי הפקות וקיוותה להילחם באמצעותה בריאליטי המתחרה "America's Got Talent" של רשת NBC - אולם זו ניצחה אותה אתמול בערב, בהפרש ניכר, כאשר הצופים פרשו באמצע ועברו אל המתחרה הוותיקה.

"הכוכב הבא" אינו הפורמט הראשון של קשת שזוכה להתעניינות פושרת בארצות הברית. כזכור, הקומדיה "רמזור" שנמכרה לרשת FOX פתחה את שידוריה לפני שלוש שנים עם נתון דומה, 4.6 מיליון צופים, מה שהביא את הרשת לבטל אותה אחריה עונה אחת בלבד. אנשי ההפקה ובהם אדיר מילר הסבירו את הכשלון באדפטציה שעשו האמריקאים לתסריט המקורי.

לפני ההשקה - ABC הייתה אופטימית

היום התפרסמו נתוני הרייטינג הראשוניים של ערב יום ראשון, והם אינם סופיים בשל שינויים בזמני השידור בין איזורי הזמן השונים בארצות הברית. אולם גם הנתונים הראשונים מבשרים רעות עבור הפורמט הישראלי: בעוד שבהשקת "Rising Star" צפו בשידור החי בן השעתיים 5 מיליון איש בממוצע, בתכנית המתחרה "America's Got Talent" צפו 8 מיליון בממוצע. במקום השלישי אתמול בארצות הברית דרמת המשטרה "המנטליסט", עם 4 מיליון צופים. הנתונים הסופיים כאמור עוד צפויים להשתנות, אולם בעיתונות הבידור האמריקאית כבר הדגישו היום את התחרות הלא-צמודה, לרעת הפורמט של קשת.

בחלוקה לפי שעות המצב אפילו טוב פחות, שכן צופים רבים נטשו את "Rising Star" באמצע ועברו למתחרה. בשעה 21:00 נמדד ברשת NBC מספר של 7.41 מיליון צופים וברשת ABC מספר של 5.12 מיליון, ובשעה 22:00 הפער התרחב עם 8.59 מיליון ל-"America's Got Talent", ועם מספר של 4.92 מיליון לתמחרה החדשה "Rising Star", שצנחה.

בשבוע שעבר הודיעה רשת ABC כי היא אופטימית לקראת ההשקה. ברשת אמרו כי מספר ההורדות של האפליקציה הייעודית לתכנית עומד על יותר ממיליון וכי היא התמקמה באותו היום בראש רשימת ההורדות באיי-סטור, וכי עובדה זאת לצד עניין רב ברשתות החברתיות מהווה עבורה נתון מעודד לקראת השידור. נתוני הרייטינג אתמול, לעומת זאת, אינם מעודדים עוד עבור הפורמט הישראלי אשר נרכש גם על ידי גופי שידור ברוסיה, גרמניה, איטליה ומדינות סקנדינביה - ובקשת תולים בו תקוות גדולות למיצוב החברה כמפתחת ומפיצת תוכן מקורי מובילה בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully