וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

3.7.2014 / 13:23

מה הג'וב החדש של מורן כץ • איפה ישתלב רועי ברק בערוץ 10 • איך משתלט דודי כספי על אמריקה • ומי הכוכב שנפל באולפני הרצליה • ויש עוד. הכל בפנים

מיישרת קו: מורן כץ, אשר כפי שדווח כאן לראשונה סיימה את תפקידה בחדשות 2 - תעלה על מדים ותצטרף לחטיבת דובר צה"ל כראש מדור הכתבים הצבאיים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. היא תחליף את מתן גרינשטיין שמילא את התפקיד בשנים האחרונות ויוצא כעת ללימודים במכללת פיקוד ומטה.

ובמינוי הזה לא מסתיים הכוח הנשי בחטיבת הדובר, לוואלה! ברנז'ה נודע על שני מינויים נוספים: שיר בויקו תשמש כראש מדור טלוויזיה, והילה ירום תשמש כראש מדור אינטרנט. איחלנו לחיילות בהצלחה.

נפל דבר בעולם ההפקות: באולפני הרצליה נפרדים השבוע ממנהל מחלקת הטלוויזיה המיתולוגי משה שמואלי, שניהל את המחלקה בשלושים השנים האחרונות. שמואלי יוצא לפנסיה, ארבעים ושש שנה לאחר שהחל לעבוד באולפנים כאיש סאונד. לבקשת וואלה! ברנז'ה, שמואלי מסכם, ואומר: "היה מצוין, ומצוין שהיה".

גם במערכת "הכל כלול" אווירת פרידה קלה - מהעורך הזמני של התכנית, רועי ברק - פעם קולגה לסיקור תחום התקשורת בגלובס, והחל מהשבוע בעל מינוי קבע בבית הוורד - כעורך המשנה החדש של "לילה כלכלי".

דודי הוליווד

ולהן דיווח משליח וואלה! ברנז'ה לארצות הברית: דודי כספי, המסקר עבור ישראל היום ומדור וואלה! תרבות את תעשיית הבידור בלוס אנג'לס - מצטרף למערכת שבועון המוזיקה הענק בילבורד. כספי הצטרף בשנה שעברה לדסק הבינלאומי של מגזין התעשייה המוביל "ההוליווד ריפורטר" בתור כתב העיתון לענייני ישראל, ובבילבורד ימלא משבצת דומה.

ומבידור לאוכל: אחרי שלוש וחצי שנים בתפקיד החליטה טלי אשחר-גוטליב, העורכת של מגזין הגסטרונומיה "דרך האוכל" - לפרוש מהתפקיד. היא כתבה וערכה בעבר במדור האוכל בעכבר העיר אונליין ובמגזין קוסמופוליטן המנוח. כפי שמסתמן, תחליף אותה דורית בן-ארי, שרק השבוע דיווחנו על מגזין חדש שייצא תחת חסותה.

הפה של ריבלין

המוזיקאי והמפיק ארז דן, תמי שהפיק בעבר את תכניתה של ענת הראל "גוף ונפש" ואת זו של ליאת תימור "מעצבים", יערוך את תכנית הפרה-פריים של זכיינית ערוץ 2 רשת "החופשה המושלמת" שחוזרת למסך עוד עשרה ימים. את תכנית התיירות מנחות צמד האחיות רומי וקורל גמר - משתתפות "המירוץ למיליון".

עוזרת דובר צה"ל נעמי טולדנו-קנדל היא יועצת התקשורת הבאה של נשיא המדינה, רובי ריבלין. טולדנו קנדל שימשה בעשור האחרון בתפקידים שונים בחטיבת דובר צה"ל. היא צפויה להחליף בתפקיד את איילת פריש שניהלה את מערך התקשורת עבור הנשיא היוצא שמעון פרס, וכעת תדברר את מפלגת יש עתיד.

david_a@walla..net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully