וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפילות שערים

9.7.2014 / 16:41

בעמוד הבית של אתר nrg מבית "מקור ראשון" ביקשו היום לתת רוח גבית לצה"ל והביאו התייחסות של ראש עיריית ניו יורק לשעבר מייקל בלומברג. הבעיה: את הדברים אמר לפני יותר מחמש שנים, בהתייחס ל"עופרת יצוקה". עם פניית וואלה! ברנז'ה הוסר האייטם

בעמוד הבית של אתר nrg מבית "מקור ראשון" ביקשו היום לתת רוח גבית לצה"ל והביאו התייחסות של ראש עיריית ניו יורק לשעבר מייקל בלומברג למבצע "צוק איתן", באומרו: "אין מקום למידתיות כשמדובר בטרור". הבעיה: את הדברים אמר בלומברג לפני יותר מחמש שנים, בהתייחסות למבצע "עופרת יצוקה".

"ראש עיריית ניו יורק לשעבר, מייקל בלומברג, התייחס למבצע צוק איתן ואמר כי 'חמאס פועל בפחדנות אולטימטיבית'.", צטטה הידיעה ב-nrg, שלא יהיתה חתומה על ידי כתב. "ראש עיריית ניו יורק מייקל בלומברג דחה בתקיפות טענות שהחלו להישמע בכלי תקשורת זרים בימים האחרונים לגבי ה'מידתיות' של תגובת ישראל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הועלה ב-2009. האייטם על בלומברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל האייטם אף צורף וידאו של הראיון ב-CNN שממנו לקוחים הדברים, המופיע באתר יוטיוב. אם היו בודקים אנשי nrg את המידע שצורף לקטע הווידאו, הם היו מבחינים כי הוא הועלה לאתר בשנת 2009.

עם פניית וואלה! ברנז'ה ל-nrg הוסר האייטם מעמוד הבית. תוכנו נמחק, והוחלף בידיעה של יונתן אוריך על ביקורת במשרד החוץ בדבר ההחלטה לקדם את ועידת הארץ. יחד עם זאת, במדור החדשות הפנימי של האתר, עדיין מופיעה בשעה זו ההפנייה "ראש העיר ניו יורק: אין מקום למידתיות כשמדובר בטרור". הקלקה עליה מובילה, כאמור, לאייטם אחר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוד הבית של nrg עם ההפניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מ-nrg נמסר בתגובה: "במסגרת ידיעה על ההתייחסות בעולם למבצע השתרבבה בטעות פסקה ישנה. מיד שהתגלתה הטעות התקלה תוקנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully