וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ובעולם אחר

14.7.2014 / 12:30

רשות ההסברה: יו"ר הרשות אמיר גילת, הנחה את הנהלת רשות השידור להגדיל את היקף השידורים המופקים באנגלית כך שניתן יהיה להפיצם בתקשורת העולמית

בצד מבצע "צוק איתן" המתמשך, רשות השידור נערכת לתמוך בהסברה הישראלית בעולם: יו"ר הרשות אמיר גילת, הנחה הבוקר (שני) את הנהלת הרשות להיערך להגדלת היקף השידורים המופקים על ידי רשות השידור בשפה האנגלית, כך שניתן יהיה להפיצם באמצעים שונים בעולם.

"בימים אלה חשוב מאוד שתכני רשות השידור המופקים בסטנדרטים עיתונאיים ומקצועיים ישמשו גם להצגת הקול הישראלי בחו"ל, במיוחד אל מול הדיסאינפורמציה והתעמולה האנטי ישראלית וזו בהחלט יכולה להיות משימה של השידור הציבורי." כתב גילת בהנחייתו, אשר הגיעה לידי וואלה! ברנז'ה. "אין ספק שתהיה זו תרומה חשובה של רשות השידור וטוב תעשה אם דווקא בימים אלה תיקח על עצמה אתגר זה".

הכוונה היא להגדיל את היקף השידורים באנגלית – הן בתוכניות חדשותיות והן בתוכניות אולפן שבהן יופיעו אישים ומומחים ישראליים, אשר יופצו לעולם בתדירות גבוהה יותר באמצעות הלוויין, המדיה הדיגיטלית וכן על ידי הפצה ישירה של התכנים לרשתות טלוויזיה לפי דרישתן.

למרות שמטרת הנחייה החדשה היא לסייע להסברה הישראלית ולהפיץ באמצעות מוסד ממשלתי את עמדותיה הפוליטיים של ישראל לקהל יעד ברחבי העולם, גילת מדגיש כי "לא מדובר בערוץ תעמולה, שהרי אין זה תפקידה של רשות השידור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully