וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשך העליהום על גדעון לוי: אומ"ץ דורשת שייחקר בגין הסתה

15.7.2014 / 13:17

מאמרו של לוי ”הרעים לטיס” ממשיך לעורר הדים: תנועת אומ”ץ דורשת היום מהיועמ”ש לממשלה לפתוח נגדו בחקירה פלילית בחשד להסתה. לוי: "המאמר מדבר בעד עצמו, רוב הישראלים לא נחשפים לתמונות מעזה"

תנועת אומ"ץ פנתה היום (שלישי) ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה וינשטיין בדרישה לפתוח בחקירה פלילית נגד עיתונאי "הארץ" גדעון לוי בחשד להסתה, זאת בעקבות מאמרו "הרעים לטיס" שפורסם אתמול בעיתון.

"הם מעולם לא ראו מולם מטוס אויב — קרב האוויר האחרון של החיל התרחש לפני שמרביתם נולדו", כתב לוי במאמר שפורסם אתמול. "מעולם גם לא ראו מקרוב את הלבן בעיניים ואת האדום בדם קורבנותיהם. הם גיבורים על חלשים, הכי חלשים, חסרי הישע שאין להם לא חיל אוויר ולא הגנה אווירית, בקושי עפיפון. והם נחשבים ה?גיבורים".

לטענת אומ"ץ, "במאמר מופיעים כמה קטעים שנועדו לזרוע אווירה של סירוב פקודה בקרב טייסי חיל האוויר שעסקו בשבוע האחרון בהפצצת בתים שבהם היו טמונים טילים ורקטות וכן בתיהם הפרטיים של כמה מראשי חמאס".

אתמול הפיץ לכלי התקשורת היחצ"ן רני רב מכתב פתוח לגדעון לוי, ובשפה האופיינית לו קרא לו להתנצל בפני טייסי צה"ל. "תתנצל בפניהם, מגיע להם שתעשה את זה וזאת משום שאני מכיר אותך, אתה אדם טוב. אנא גדעון בשם הילדים שלנו כי אין לנו ארץ אחרת".

בעיר אשקלון, שם ביקר לוי, הוגשה נגדו תלונה במשטרה על ידי חבר מועצת העיר משה אטיאס. כאשר התראיין לוי לחדשות 2 מהעיר, נקטע הראיון בשל אחד התושבים שהתפרץ לשידור ותקף אותו מילולית.

לוי התייחס למאמר ואמר כי הוא "מדבר בעד עצמו. רוב הישראלים, לצערי, לא נחשפים לתמונות מעזה ולא רואים את ההרס שנזרע שם. יש מי שאחראי לזה, והם לא רק הטייסים. אני חושב שכל אדם הגון שהיה מתבונן באמת בתמונת המצב בעזה ורואה מה אנחנו מעוללים שם היה שואל את עצמו: 'האם אף אחד לא ייקח על זה אחריות מוסרית?'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully