וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשע נשמות

16.7.2014 / 13:06

לאון פלדמן, אשר הגיש עד לאחרונה את תכנית המוזיקה של ערוץ 9, טוען כי גילה שהודח מהגשת התכנית בעקבות קמפיין פרסומי שהשיק הערוץ בו הוצג מנחה אחר

שדרן הרדיו לאון פלדמן, שהגיש עד לאחרונה את תכנית המוזיקה "האנגר 9" של ערוץ 9 - טוען כי גילה שהודח מהגשת התכנית בעקבות קמפיין פרסומי שהשיק הערוץ, ובו הוצג מנחה אחר, אוהד חיטמן.

תכנית המוזיקה והאירוח "האנגר 9" הושקה בחודש שעבר בערוץ המשדר בשפה הרוסית, והיא התכנית הראשונה שלו בשפה עברית. בזמן הקצר בו שודרה היא סבלה מחוסר יציבות בכסא המגיש. בתחילה הגיש אותה עדי קבטנר, ולאחר מספר מועט של תכניות הוא התפטר, והוחלף על ידי לאון פלדמן. פלדמן הוא מגיש פרסומות, עורך ומגיש תוכניות ברדיו ובטלוויזיה בהן בקול הקמפוס, תחנת המוזיקה האלטרנטיבית הקצה וערוץ 24.

לפני חודש הודיעו אנשי ערוץ 9 כי הזמר והיוצר אוהד חיטמן יתחיל בהגשת התכנית לצד פלדמן, וכי יושק קמפיין שיקדם את התכנית. פלדמן נדהם לגלות כי למרות שהוא וחיטמן אמורים להגיש ברוטציה, הוא עצמו נעדר מהקמפיין לחלוטין. לעמוד הפייסבוק של "האנגר 9" הועלה תצלום של שלט חוצות עליו מופיעות פניו של חיטמן, ובו נכתב: "האנגר 9 - תכנית מוזיקה חדשה עם אוהד חיטמן". פלדמן שיתף בפייסבוק את התמונה וכתב: "מכתב הפיטורין הכי קריאייטיבי שקיבלתי בחיי! ותודה לערוץ 9 על החוויה".

"אני עדיין מחכה להסבר"

"אני עדיין מחכה להסבר", אומר פלדמן בשיחה עם וואלה! ברנז'ה. "אני רוצה להבין את הצעד הזה, ומוכרח להודות שקצת נפגעתי". פלדמן מספר כי ביקש להיפגש עם מנהלי הערוץ על מנת לדון עמם במקרה, אולם הפגישה עמו בוטלה. "אני מקווה שלפחות אקבל את התשלום שמגיע לי עבור התכניות שכבר הנחיתי", הוסיף.

מנכ"לית ערוץ 9 ויקי גורדין אומרת כי ההחלטה להדיר את פלדמן מהקמפיין לתכנית בהגשתו הייתה מודעת. "אוהד חיטמן הוא דמות ידועה יותר, וההחלטה כיצד לקדם את התכנית מבחינה שיווקית היא החלטה של הערוץ ולא של לאון פלדמן", היא אומרת לוואלה! ברנז'ה.

הוא אומר שגילה כי פוטר דרך הקמפיין. ככה מפטרים מנחה?

"זה לשון הרע, הוא מתנהל בצורה לא הגיונית. אף אחד לא פיטר אותו. אנחנו בסך הכל מקדמים את התכנית שגם הוא היה חלק ממנה. יש שני מנחים לתכנית, וזה ההחלטה של הערוץ את את מי לשים בפרונט".

אז הוא ימשיך בהגשת התכנית?

"אני לא יודעת. מה שאני כן יודעת זה שהוא עשה לה יחסי ציבור, ולכן אני גם לא כועסת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully