וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל איומים על חייו: גדעון לוי שכר מאבטח

17.7.2014 / 17:49

פרסום ראשון: עיתונאי הארץ קיבל לא מעט איומים מפורשים ומרומזים אשר התגברו עם פרסום מאמרו "הרעים לטיס", ולכן מתהלך בימים אלו עם מאבטח צמוד - כך נודע לוואלה! ברנז’ה

עיתונאי הארץ גדעון לוי שכר מאבטח פרטי אשר מלווה אותו מרבית שעות היממה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. החלטת לוי לעשות כן הגיע לאחר שבשבועות האחרונים קיבל לא מעט איומים מפורשים ומרומזים על חייו, אשר התגברו עם פרסום מאמרו "הרעים לטיס" בעיתון השבוע.

בעקבות פרסום מאמרו השבוע פורסם כי תנועת אומ"ץ פנתה ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה וינשטיין בדרישה לפתוח בחקירה פלילית נגד לוי בחשד להסתה. "הם מעולם לא ראו מולם מטוס אויב — קרב האוויר האחרון של החיל התרחש לפני שמרביתם נולדו", כתב לוי במאמר שעורר הדים. "מעולם גם לא ראו מקרוב את הלבן בעיניים ואת האדום בדם קורבנותיהם. הם גיבורים על חלשים, הכי חלשים, חסרי הישע שאין להם לא חיל אוויר ולא הגנה אווירית, בקושי עפיפון. והם נחשבים ה?גיבורים".

לטענת אומ"ץ, "במאמר מופיעים כמה קטעים שנועדו לזרוע אווירה של סירוב פקודה בקרב טייסי חיל האוויר שעסקו בשבוע האחרון בהפצצת בתים שבהם היו טמונים טילים ורקטות וכן בתיהם הפרטיים של כמה מראשי חמאס".

לפני כן היה זה היח"צן רני רהב שהתייחס למאמרו של לוי ושלח לרשימת התפוצה שלו מכתב פתוח בו הוא מבקש שיתנצל על דבריו.

גדעון לוי בחר שלא להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully