וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: קבוצת עיתונאים נצורה בעזה

20.7.2014 / 13:31

קבוצת עיתונאים זרים הנמצאים בשעה זו במעבר ארז שברצועת עזה מנועה מלהיכנס חזרה לישראל שכן כוחות של חמאס מונעים זאת מהם. מדובר בכעשרה עיתונאים מכלי תקשורת שונים

קבוצת עיתונאים מכלי תקשורת זרים הנמצאים בשעה זו ברצועת עזה מנועה מלהיכנס חזרה לישראל שכן כוחות של חמאס מונעים זאת מהם - כך לפי מידע שהגיע לידי וואלה! ברנז'ה. על פי המידע הראשוני, מדובר בכעשרה עיתונאים מכלי תקשורת שונים, ואלה נמצאים בסמוך למעבר ארז שבצפון רצועת עזה.

מזכירת התאחדות עיתונאי החוץ בישראל גלניס שוגרמן, אמרה בשיחה עם וואלה! ברנז'ה כי להתאחדות לא ידוע בשלב זה מי הם אותם עיתונאים או באילו כלי תקשורת הם עובדים. בצה"ל, ביחידת תיאום פעולות הממשלה בשטחים ובלשכת העיתונות הממשלתית מכירים את האירוע - אולם בשלב זה לא הודיעו האם וכיצד בכוונתם לסייע לעיתונאים לחצות את הגבול בחזרה לישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זהות העיתונאים בשלב זה אינה ברורה. אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר היום הודיעה לשכת העיתונות הממשלתית כי ישראל אינה נושאת באחריות כלפי עיתונאים שנמצאים ברצועת עזה וסביבתה. "כיסוי תקשורתי של העימותים חושפים את העיתונאים לסכנת חיים", נכתב בהודעת אימייל שהעבירה לכתבים. "ישראל איננה אחראית בושם צורה לפציעה או נזק שעשוי להיגרם כתוצאה מדיווח מהשטח".

את תגובתו של דובר תיאום פעולות הממשלה בשטחים גיא ענבר לא ניתן היה להשיג, בלשכת העיתונות הממשלתית סרבו בשלב זה להתייחס למקרה ותגובת דובר צה"ל טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully