וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוור מצלצל פעמיים

4.8.2014 / 11:30

חודש בדיוק אחרי שהכריזו אחר כבוד במאקו על "הפסקת שיתוף הפעולה עם טוקבקיסטים אלימים" - סקר מטעמם שמתפרסם באתר נותן רוב מוחץ לתומכי מוות לנשיא אובמה

"די לאלימות ברשת" הכריז לפני חודש בדיוק אתר מאקו, כשפצח בקמפיין שליווה את תחילת מבצע "צוק איתן". "האירועים הקשים בישראל הובילו לגל של אלפי טוקבקים מתלהמים וגזעניים באתרי האינטרנט השונים. אנחנו ב-mako החלטנו לא לשתף יותר פעולה עם טוקבקיסטים אלימים – ולא להעלות תגובות קיצוניות שרק תורמות לפילוג העמוק בחברה הישראלית", כתבו עורכי האתר.

והנה, היום מופיע באתר סקר גולשים מטעמו, השואל את הגולשים מה להביא לנשיא ארה"ב אובמה ליום הולדתו החל מחר, כאשר אחת מהאפשרויות המוצעות בו, ככל הנראה בהומור, היא "מעטפה עם נגיף אבולה". רוב מוחץ של מצביעי הסקר (48% נכון לשעה 12:00) ציין כי זו האופציה המועדפת עליו. יצוין כי לתוצאה בסקר ישנו גם הקשר אקטואלי מיידי - ההתפרצות בימים האחרונים של הנגיף הקטלני הנחשבת לחמורה במיוחד: כ?1,200 בני אדם חלו בנגיף, מתוכם 672 מתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
_צילום מסך)/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לאחל למישהו מוות? זה מטורף"

אירוני או לא, את קמפיין צנזור הטוקבקים של מאקו בחודש שעבר ליוותה כתבת מגזין שהתפרסמה במוסף השבועי של האתר תחת הכותרת "לאחל למישהו מוות? זה מטורף" בו סיפרה מסננת הטוקבקים של האתר על עבודתה.

"שם, בחסות המקלדת, אפשר לשנוא, להסית ולהיות גזענים ואלימים ללא רחמים. "זה טירוף, טירוף. כל טוקבק יכול להפוך לאיום במציאות, הלוואי שאנשים היו עוצרים שנייה לחשוב לפני שהם מגיבים".

תגובתו של איתי ולדמן עורך מאקו טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully