וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין לי יותר מה לומר

21.8.2014 / 13:54

עובדי ynet קיבלו הנחיה שלא לסקר בשום צורה את אשפוזו בתחילת השבוע של הזמר יגאל בשן בבית החולים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. באתר מסרבים לפרט את הנימוקים להחלטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קוראת ynet הדר רגב יכולה להרים ידיים: באתר החליטו שלא לסקר, בשום צורה, את אשפוזו בתחילת השבוע של הזמר יגאל בשן בבית החולים איכילוב בתל אביב. באתר לא נמצא כל דיווח - לא על דבר הבהלתו לבית החולים, לא על מצבו, ולא על נסיבות המקרה. גורם באתר אמר לוואלה! ברנז'ה כי כתבים ועורכים באתר הונחו שלא לטפל במקרה, ובאתר מסרבים לפרט את הנימוקים להחלטה.

בשן אושפז ביום ראשון עם פצעי דקירה, ובאתרי האינטרנט הועבר דיווח אינפורמטיבי בלבד בדבר המקרה. סביב נסיבות האירוע נפוצו ברשת שמועות רבות, אולי מסיבה זו החליטו כלי התקשורת שלא לפרט על אודות נסיבות האירוע. כלי התקשרות רמזו, בכך שציינו כי "אין חשד לפלילים", כי בדקירה לא היה מעורב אדם נוסף. אתר "הארץ" היה היחיד שהתייחס בצורה מפורשת לנסיבות.

"הייתה כאן הוראה מלמעלה"

קוראי ynet, כאמור, לא קיבלו כל מידע על שהתרחש. "הייתה כאן הוראה מלמעלה", אומר גורם באתר שנשאל על התנהלות המערכת סביב הסיפור. "היא נבעה מהחלטה עריכתית, כיוון שמדובר בנושא רגיש". הגורם טוען כי בהחלטה לא היו מעורבים גורמים חיצוניים והיא התקבלה על ידי עורכי האתר. "בידיעות אחרונות, למשל, סיקרו את המקרה. אתה יכול ללמוד מזה שההחלטה הייתה של העורך (ערן טיפנברון, ד.א.)", דברי הגורם.

באופן אירוני, ככל שעברו השעות ובאתר לא נמצא זכר למקרה, התמלאו עמודי הפורומים והטוקבקים שלו בשאלות של גולשים סקרנים. חלקם ביקשו לדעת האם הדברים נכונים ובשן אכן אושפז, ואם כן מדוע באתר אין על כך דיווח. תהיותם נותרו ללא מענה.

ב-ynet סרבו לפרט באשר להחלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully