וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצוץ ששוחרר לא יוחזר

1.9.2014 / 11:20

נמשך הליך ההתייעלות בידיעות אחרונות: הנהלת הקבוצה מאריכה את הקיצוץ הרוחבי על סך 10% במשכורות העובדים אשר אמור היה לחזור לקדמותו בתקופה זו - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

קבוצת ידיעות אחרונות מאריכה את הקיצוץ הרוחבי במשכורות העובדים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. לאחרונה השלימו בהנהלת הקבוצה מגעים בנושא עם נציגי ועדי העובדים, ואלה סיכמו כי בשבועות הקרובים יוארך הקיצוץ האחרון במשכורות העובדים אשר אמור היה לחזור לקדמותו בתקופה זו.

לפי שנתיים קיבלו עורכים ומנהלים בכירים בקבוצה, לרבות באתרי האינטרנט והמגזינים, הודעה על קיצוץ רוחבי בשכרם כחלק מהליך צמצום עלויות הקבוצה. קיצוצי השכר נעשו לפי מדרגות שכר ונוגעים לעובדים המשתכרים יותר מעשרת אלפים ש"ח בחודש, והם ספגו קיצוץ שכר של 3-10%. הקיצוץ אינו כולל את עובדי הדפוס.

בוועדי העובדים עמדו על כך שלא שלא תהיה פגיעה בזכויות הסוציאליות של העובדים וניסו להימנע מפיטורים ככל הניתן. הליך הקיצוצים התחיל לפני החגים והכלל את כל זרועות החברה, לרבות אתרי האינטרנט ynet וכלכליסט.

בשנים האחרונות עובדת קבוצת ידיעות אחרונות הליך התייעלות, במסגרתו נעשים מיזוגי משרות ותקנים. יותר ממאה עובדים, כ-7% מכח האדם בקבוצה, פוטרו במסגרת ההתייעלות, מרביתם עובדים ממחלקת המנויים, עובדי מנהלה ועובדים באתר ynet.

לא נתקבלו תגובות לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully