וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

5.9.2014 / 9:02

אחרי חודשים של חיפושים, נמצא יועץ תקשורת לשר אהרונוביץ' • מיהם האנשים הרעים שגרמו לבהלה במסדרונות ישראל היום • ממי נפרדים ב-ADD • ואת מי עוזבת שרון שפורר • ויש עוד. הכל בפנים

בהלה אחזה השבוע במסדרונות ישראל היום כאשר הערך בוויקיפדיה של הטאלנטית הרב תחומית של העיתון דניאל רוט עודכן בדבר פיטוריה מהעיתון. וואלה! ברנז'ה מיהרה לברר, ומסתבר שרוט כבר הספיקה לתקן את הערך בעצמה ולהרגיע את הרוחות. ובמילותיה: "אנשים רעים וקטנים ניסו לשנות את הערך שלי! החזרתי אותו לקדמותו. שימו לב שמעולם לא פוטרתי מישראל היום ומדובר בעלילה וציד מכשפות". נרגענו.

יועץ התקשורת של השר לבטחון פנים יצחק אהרונוביץ' ירון זמיר יסיים בקרוב את תפקידו בתום שלוש שנים, זה כבר ידוע. מה שלא היה ידוע עדיין הוא מי יחליף אותו - אז וואלה! ברנז'ה שמה קץ לשמועות: סמסו ברכות לגיא ענבר, עד לאחרונה דובר יחידת תיאום פעולות הממשלה בשטחים (מתפ"ש) והחל משבוע הבא רב-סרן במיל'.

ענבר עבד בעברו בערוץ 1 וחדשות ערוץ 2 ושימש כשלוש שנים שירת בדו?צ וכדובר פיקוד הדרום תחת גלנט במהלך עופרת יצוקה. איחלנו לחייל בהצלחה.

השמש שוקעת

שבוע לא רגוע עבר על חברותינו במאקו, שם זומנו עובדי האתר לשיחה עם המנהלים שהודיעו כי החודש ייכנס לתוקפו קיצוץ במשכורות וקיצוץ בכמה מהתקנים. עובדי מאקו לא לבד - הקיצוץ שצפוי להם הוא חלק מקיצוץ רוחבי בכל זרועות הזכיינית שנובע מההפסדים שנגרמו לה בעקבות מבצע "צוק איתן". תזכורת לדברי הנהלת הזכיינית בנושא: "קשת, לצד כלל גופי השידור, סופגת הפסדים כלכליים כבדים של עשרות מיליוני שקלים. מדובר במשבר הכלכלי החריף ביותר שחווינו עד כה, אשר השלכותיו ישפיעו על השוק עוד זמן רב. אנו נוקטים באופן מיידי אמצעים לצמצום עלויות, לצד צעדים משמעותיים בכל המישורים, בהם צמצום והקפאה, במטרה להמשיך ולאפשר תעסוקה לאלפי עובדים".

העורך ובמאי הבית של ADD זיו שמש, החתום בין היתר על "גולסטאר", עוזב את החברה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הרקע, כך לפי מקורבים, הוא חוסר הסכמות עם הממונים עליו. בסוכנות סרבו להגיב.

כלכלה ללא כלכלנים

אם תהיתם במה השקיעה את מרצה העורכת החדשה של מגזין "ראש 1" מבית ידיעות אחרונות רוני קוטק, אז לוואלה! ברנז'ה התשובה: המגזין עבר לאחרונה רענון ומתיחת פנים במסגרתם ישיק מדורים ויחזק את הממשק האינטראקטיבי עם אתר המגזין R1, עמוד הפייסבוק שלו וחשבון האינסטגרם. החידוש: הגולשים ישתתפו בבחירת תכני המגזין. קוטק מסבירה: "ההחלטה על העיצוב נבעה מהרצון לדבר עם הנוער בגובה העיניים והלכה יד ביד עם השינויים בתוכן, שהפך בוגר יותר ועוסק כיום בכל מה שקשור לנוער בישראל. במקום להכתיב, פתחנו בפניהם את דלתות המערכת ונתנו להם את האפשרות להיות מעורבים ואקטיביים, כפי שכל רשת חברתית כיום מאפשרת".

בחברת "אפליקסטר", המאפשרת לגופי שידור ובעלי תוכן לספק וידאו אינטראקטיבי, נפרדים מסמנכ"לית התוכן קארין לרום לאחר שנתיים וחצי. לרום הייתה אחראית על פיתוח מוצרים עבור "מסך שני" בטלוויזיה. מן הקו"ח: סמנכ"ל התוכן של "לוגיה" ומנהלת פעילות התוכן של סלקום, ומנהלת תחום המובייל של זכיינית ערוץ 2 קשת.

וקצת כלכלה לסיום: שרון שפורר, שחופשה הלידה שלה מתקרבת, עוזבת את דסק התחקירים של עיתון הארץ וחוזרת למערכת דה מרקר. לצד מוטי בסוק היא תסקר מעתה מאקרו כלכלה עם דגש על רשות המיסים. המוסקיטרים מאחלים גם לה שבת שלום.

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully