וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד האיחוד זה יעבור

8.9.2014 / 13:49

אירוע מיוחד שערכה הנהלת ידיעות אחרונות לכתבי העיתון מעורר מרמור אצל הקולגות ב-ynet. בשיחות עם וואלה! ברנז’ה הם אומרים: ”לא רק שאנחנו משתכרים פחות, עכשיו אנו גם מוערכים פחות?”

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שווים, ושווים יותר. גיליון ההוקרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אירוע מיוחד שערכה הנהלת ידיעות אחרונות לכתבי העיתון המודפס כהוקרה על פעילותם במהלך "צוק איתן" מעורר מרמור אצל הקולגות באתר האח ynet, ובשיחות עם וואלה! ברנז'ה מתלוננים עובדים של האתר על כך שעבודתם הקשה במהלך ימי הלחימה לא זכתה להוקרה דומה.

לכתבי ידיעות אחרונות הפיקה הנהלת הקבוצה גיליון "צוק איתן" חגיגי למזכרת, שנשא את הכותרת "מצדיעים לכם" ועליו התנוססו תמונותיהם של כתבי העיתון המובילים. לאירוע בו חולק הוזמנו עיתונאי ידיעות אחרונות בלבד, ועובדי ynet היחידים שנכחו בו הם אלה שידיעות שלהם מתפרסמות גם בעיתון המודפס.

"אנשי ynet קרעו את התחת יום ולילה, חלקם תוך סכנת חיים, ולא רק שהם משתכרים פחות, עכשיו הם גם מוערכים פחות?", שואל בכעס גורם באתר. הגורם ציין כי גם כתבים של האתר וגם צלמים היו בתוך רצועת עזה ובאזור שסביב לה, תוך סיכון חיים יום יומי. "אתר ynet הוא זה שעושה את העבודה השחורה של 24 שעות ביממה, ותמיד מקבל חוסר פרגון מהעיתון", אמר גורם אחר.

בעיתון ובאתר בחרו שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully